خبرهای داغ:
شاهرود_مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تعلیمات قرآن باید به صورت یک طرحواره و طرح نظام‌مند در جهت حل مشکلات روز جامعه به مردم آموزش داده شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۲۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

ضرورت آموزش تعلیمات قرآن برای حل مشکلات روز جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در همایش طلایه داران تبلیغ روحانیون و مبلغین شرق استان سمنان که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد با اشاره به اجرای طرح مسطورا در ایام ماه رمضان در استان سمنان گفت: این طرح در واقع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه طرح کلی اندیشه‌های اسلامی بر پایه قرآن کریم است.
وی با بیان اینکه هنوز فضای تبلیغات دین و آموزش در جامعه نتوانسته این دغدغه‌های رهبری و امام خمینی (ره) را ترمیم و در جامعه نهادینه کند افزود: تعلیمات قرآن باید به صورت یک طرحواره و طرح نظام‌مند در جهت حل مشکلات روز جامعه به مردم آموزش داده شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: تمام مسائل فرهنگی سیاسی و اجتماعی کشور در مبانی اندیشه‌ای و دغدغه‌های مقام معظم رهبری موجود بوده و این طرح کلی اندیشه اسلامی بر پایه قرآن در رفع این مشکلات در جامعه بسیار اثر گذار خواهد بود.
وی افزود: طرح مسطورا در گام اول ۳۰ آیه محوری و دغدغه مقام معظم رهبری که در گذشته بیان شده در بحث طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن بوده که در ماه رمضان این ۳۰ دغدغه باید به مردم شناسانده شود
عبداللهی اظهار کرد: قالب‌ها و تولیدات متفاوتی از این طرح مسطورا تولید شده که مطابق سن و جامعه هدف بوده و در بین دستگاه‌های و مبلغین و نهاد‌های ذیربط جهت نهادینه سازی این ۳۰ آیه منتخب در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.
وی افزود: نیاز است همه افرادی که مخاطبی دارند در جهت اجرای این طرح تلاش کنند، زیرا اجرای آن در رفع مشکلات جامعه بسیار اثر گذار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها