خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مجیدزمانی گفت: از سال 76 راهیان نور که راه افتاد می بینیم که با توجه به حملات و جنگ شناختی دشمنان روز به روز این مراسم معنوی باشکوه تر از قبل برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۳۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

اعزام 8859 نفر زائر از استان گلستان به مناطق عملیاتی کشور/اردوگاه شهدای گلستان در خرمشهر در طول سال آماده پذیرایی از زائرین گرامی می باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا در برنامه زنده تلویزیونی شبهای هیرکان سیمای گلستان به مناسبت روز راهیان نور گفت: در هشت سال دفاع مقدس ما بیش از 200هزار شهید دادیم اما یک وجب از خاکمان را ندادیم و همه اینها از ایثارگری شهدا و جانبازان ما می باشد.

وی افزود: از سال 76 راهیان نور که راه افتاد می بینیم که با توجه به حملات و جنگ شناختی دشمنان روز به روز این مراسم معنوی باشکوه تر از قبل برگزار می شود.

زمانی اظهار داشت: استان گلستان در سه بخش راهیان نور غرب و شمال غرب، راهیان نور جنوب کشور  و راهیان نور دریایی اعزام داشته است که بخش اول یعنی راهیان نور غرب و شمال غرب در شش ماهه اول و راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی، محلات و اقشاری در شش ماهه دوم برگزار می شود که امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان زودتر از سالهای قبل پایان یافت.

معاون اجرایی سپاه نینوا عنوان کرد: امسال با اینکه زمان اعزامهای ما کوتاهتر بود ولی از لحاظ کیفیت و کمیت اعزامهای خوبی داشتیم و از نکات بسیار خوب این سفرها این بود که حضور نوجوانان ، جوانان و اقوام مختلف بسیار پررنگ بود.

وی با اشاره به آمار زائرین شهدا در مناطق عملیاتی تصریح کرد: ما در راهیان نور غرب و شمال غرب تعداد 1335 نفر ، دانش آموزی 2585 نفر، دانشجویی 1659نفر، محلات 2449 نفر، اقشاری824 نفر که در مجموع 8859 نفر به مناطق عملیاتی اعزام کردیم.

این مقام مسئول یادآور شد: امسال راهیان نور دریایی را نیز برگزار کردیم که در مناطق بوشهر در قالب راهیان پیشرفت انجام شد. در این برنامه مخاطبان ما با مظاهر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنا می شوند و این برنامه در سه سطح شهرستانی ، استانی و کشوری انجام می شود که امسال در سطوح مختلف 85هزار بازدید کننده داشتیم.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: اردوگاه شهدای گلستان در مجموعه شهید باکری خرمشهر در طول سال آماده پذیرایی و اسکان زائرین عزیز می باشد ، همچنین یادمان شهدای هفت تپه که محل استقرار رزمندگان شمال کشور بود نیز آماده ارائه خدمات می باشد و ما توقع داریم هموطنان عزیز در به روز رسانی این مجموعه به ما کمک کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به زائرین عزیز ارائه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها