خبرهای داغ:
تبریز- پوستر فراخوان جشنواره «عکس فیروزه» با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۲۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان جشنواره «عکس فیروزه» با حضور جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به محورهای موضوعی این جشنواره گفت: این جشنواره در محورهای «تبریز بهشت ماندگار» برای نمایش زیبایی های تبریز، «روایت آذربایجان؛ تبریز اولین ها» برای نمایش توسعه و پیشرفت فرهنگی، شهری، علمی و صنعتی، «هویت تاریخی میراث معنوی و فرهنگی تبریز» برای نمایش چهره های شاخص و تاثیرگذار فرهنگی، اماکن تاریخی، سویه های موثر فرهنگی اجتماعی تبریز و «تبریز، مهد شهدای عاشورایی» برای توجه به چهره های شاخص دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت، خانوادگان شهدا برگزار می شود.

امیر نصیربیگی «تبریز شهر دوستدار کودک»، «تبریز و توسعه شهری» و «تبریز شهری برای همه» را از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد.

وی با اشاره ای به گاه شمار جشنواره نیز گفت: آخرین مهلت ارسال آثار، پایان اردیبهشت، اعلام نتایج آثار راه یافته به جشنواره و پایان داوری در نیمه اول خرداد و برگزاری نمایشگاه و آیین اختتامیه در نیمه دوم خرداد 1403 خواهد بود.

پوستر فراخوان جشنواره «عکس فیروزه» رونمایی شد

نصیربیگی ادامه داد: این جشنواره در بخش های مجموعه عکس، تک عکس و جایزه ویژه پویش مردمی برگزار خواهد شد. همچنین جایزه ویژه استاد هادی شفاییه و جایزه ویژه شهردار تبریز نیز از دیگر جوایز درنظر گرفته شده برای برگزیدگان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به تفاوت جشنواره نهم با دوره های قبل گفت: در دوره های قبل عکاسان به مدت دو یا سه روز مهمان تبریز بوده و ثبت آثار در این بازه اتفاق می افتاد اما با توجه به آسیب شناسی های انجام شده، در این دوره فرصت عکاسان برای ثبت اثر حدود دو و نیم ماه خواهد بود.

وی افزود: علاقه مندان برای ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه firoozeh.tabriz.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات