خبرهای داغ:

معنویت وجه تمایز نیروهای مسلح ما با دیگر کشورهاست

تبریز- مسئول نمايندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: برخورداری از عقاید اسلامی و معنویت وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر کشورهای دنیاست.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵

به خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام ابراهیم برزگر در نشست خبری با اصحاب‌ رسانه افزود: هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه و بسیج به مناسبت سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری نامگذاری شده است، این شهید بزرگوار پیوند عمیقی بین جامعه فرهنگی و علمی با حوزه علمیه و روحانیت برقرار کرده بود.

وی ادامه داد: شهید مطهری در زمان حیاط خود با برخورداری از علم و بصیرتی که داشت بسیاری از شبهات را به صورت جامع و کامل پاسخ می داد و اندیشه های ناب اسلامی را به صورت همه فهم بیان می کرد. 
 
حجت الاسلام برزگر با اشاره به موفقیت چشم گیر عملیات وعده صادق بیان کرد: در کنار تخصص و پیشرفتی که باعث می شود چنین عملیات هایی موفقیت آمیز باشد توسل به معنویت و اخلاق است که باعث موفقيت های خیره کننده آن ها می شود. 
وی ادامه داد: اثر معنوی خون شهید سلیمانی منجر به شکست هژمونی آمریکای جنایتکار در حمله به عین الاسد شد و خون شهید زاهدی نیز باعث شد هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق نابود شود . 
 
حجت الاسلام برزگر با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ عنوان برنامه در این هفته برگزار خواهد شد تاکید کرد: برنامه های هفته عقیدتی ، سیاسی با رویکرد جهاد تبیین در رده های مختلف سپاه و بسیج برگزار خواهد شد. 
 
وی اضافه کرد: برنامه های مختلفی چون ویژه برنامه گرامیداشت هفته عقیدتی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، تجلیل از معلمان نمونه بسیجی، آشنایی با آثار شهید مطهری، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاري نشست های بصیرتی و روشنگری و مسابقه کتابخوانی و ... از جمله‌ برنامه هایی است که در طول هفته عقیدتی، سیاسی در رده های مختلف سپاه و بسیج برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار