خبرهای داغ:
پورسینا خبر داد

وقوع اولین حادثه چهارشنبه آخر سال و مصدومیت ۴ چهار نفر در همدان+تصاویر

همدان-رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: انفجار مواد محترقه دست‌ساز و مصدومیت چهار نفر اولین حادثه مربوط به چهارشنبه آخر سال در همدان را رقم زد.
کد خبر: ۹۵۸۴۶۴۹
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدصادق پورسینا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساعت۲۱ و ۵۵ دقیقه پنج‌شنبه شب  (هفدهم اسفند ماه)، یک مورد حادثه انفجار مواد محترقه در شهرک مدنی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی همدان اعلام شد، اظهار کرد: آتش‌نشانان ایستگاه‌ غدیر در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که انفجار در طبقه سوم یک منزل مسکونی رخ داده است، گفت: دو پسر نوجوان ۱۴ ساله به همراه یک دختر بچه ۶ ساله حین ساخت نارنجک دست‌ساز دچار سانحه و جراحت در صورت و دست شده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان ابراز کرد: آتش‌نشانان پس از تحویل مصدومان این حادثه به عوامل اورژانس و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

وی خاطرنشان کرد: حادثه فوق علاوه بر مصدومیت ۴ نفر موجب آسیب به دو منزل مسکونی دیگر و دو خودروی پارک شده در محل حادثه شده بود .

پورسینا خطاب به والدین گفت: در روز های نزدیک به چهارشنبه آخر سال رفتار کودکان و نوجوانان خود را با دقت و حساسیت بیشتری زیر نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار