خبرهای داغ:
محمدی:

انفجار منزل مسکونی در شهرک فرهنگیان همدان ۲ مصدوم بر جای گذاشت

همدان-روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: انفجار منزل مسکونی در شهرک فرهنگیان دو مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۳۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

انفجار منزل مسکونی در شهرک فرهنگیان همدان ۲ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انفجار منزل مسکونی در شهرک فرهنگیان دو مصدوم بر جای گذاشت، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۷ و ۳۴ دقیقه ۲۲ اسفند ماه در منزلی واقع در شهرک فرهنگیان همدان رخ داد و بلافاصله در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه و در ارزیابی اولیه مشاهده کردند که انفجار مواد محترقه در منزلی اتفاق افتاده بود که منجر به آسیب منزل مسکونی و همچنین شکسته شدن شیشه‌های ساختمان شده بود، گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل بلافاصله نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کرده و مانع از گسترش آتش سوزی به سایر قسمت‌های ساختمان شدند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری همدان با بیان اینکه در جریان این حادثه یک کودک ۱۳ ساله در حین ساخت مواد محترقه دست‌ساز دچار آسیب شدید به دست شده بود، افزود: یک خانم میانسال هم دچار مصدومیت شده بود که توسط عوامل اورژانس در محل به بیمارستان منتقل و آتش نشانان نیز پس از ایمنی سازی محل به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت کردند.

انفجار منزل مسکونی در شهرک فرهنگیان همدان ۲ مصدوم بر جای گذاشت

*خودروی پیکان کامل در آتش سوخت

وی ادامه داد: همچنین عصر امروز با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان خبر از حریق خودرویی در محله اسلامشهر اطلاع‌رسانی شد.

محمدی افزود: آتش نشانان بلادرنگ و در قالب  دو تیم عملیاتی متشکل از دو خودرو اطفاء حریق دو دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه این خودرو به دلایل نامعلومی در ناحیه موتور دچار حریق شده بود، گفت: این آتش سوزی باعث از بین رفتن کامل اتاق، شیشه‌ها و صندوق این خودرو شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان مطرح کرد: خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ فردی آسیب ندید و راننده خودرو با تماس به آتش نشانی از گسترش آتش به سایر خودرو‌های همجوار جلوگیری کرد.

وی خطاب به شهروندان گفت: در صورت بروز هرگونه حادثه با حفظ خونسردی ضمن دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار