خبرهای داغ:
منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان مردم در قوه مقننه باید قوانینی وضع کنیم که بانوان، الگوی سوم زن را با عینکی درست مشاهده و بستر صحیحی برای کنشگری پیدا کنند.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۷۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش الگوی سوم زن مسلمان به همت بسیج جامعه زنان استان قم صبح امروز در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.
محمد منان‌رئیسی منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: اکنون روزهای رقابت میان نامزدهای انتخاباتی مجلس دوازدهم تمام شده و روز عمل نمایندگان مردم است.
وی افزود: من از اقشار مختلف مردمی حاضر در صحن‌ های گوناگون انقلاب استدعا دارم با فراهم آوردن ظرفیت‌های خودشان به نمایندگان مردم کمک کنند.
منان‌رئیسی اظهار کرد: بانوان در قیام‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند که امتداد همین نقش می‌تواند الگوی سوم زن مسلمان در جهان شود.
وی افزود: این الگو نه متحجر است، نه متجدد و از چشمه‌های اسلام خروشیده تا به دست ما رسیده است.
وی ادامه داد: ما نمایندگان مردم در قوه مقننه باید قوانینی وضع کنیم که بانوان، الگوی سوم زن را با عینکی درست مشاهده و بستر صحیحی برای کنشگری پیدا کنند.
وی افزود: البته بخشی از کار مبتنی بر هموار کردن راه قانونی است و بخش دیگر آن برمی‌گردد به مسئولینی که باید راه بسترسازی برای کنشگری مردم، را درست اجرا کنند.
رئیسی ادامه داد: اگر ما مطالبه مقام معظم رهبری که به ثمر نشستن الگوی سوم زن است را به ارمغان برسانیم قدم بزرگی در عرصه جهانی و رسیدن به تمدن اسلامی بر خواهیم داشت.
منان‌رئیسی ابراز کرد: یکی از افتخارات بنده همسرم است که با داشتن چهار فرزند در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی فعالیت می‌کند و مقاطع بالای دانشگاهی را فتح کرده و اکنون در حال ادامه دادن آن است.
پایان پیام/

ارسال نظرات