خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امسال عملکرد سپاه و بسیج در خدمت‌گذاری به مردم در راهیان نور ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد و در نظر داریم آن را در سال آینده نیز ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۸۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار یعقوب سلیمانی در همایش ره‌آورد سرزمین نور که امروز در اردوگاه شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: برنامه باشکوه و معنوی ره‌آورد سرزمین نور بر اثر سنتی که رهبر عزیزمان در سال‌های گذشته بنیان گذاشت، استمرار پیدا کرد.

وی بیان کرد: این همایش با حضور یادگار ۸ سال دفاع مقدس فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علاقه‌مندان، زائران راهیان نور و کسانی که دل در گرو تحقق منظومه فکری انقلاب اسلامی دارند و برای تحقق آن نقش‌آفرینی می‌کنند برگزار شد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد: با یک جمع‌بندی کارشناسانه و عالمانه برای یک حرکت بزرگ فرهنگی در زمینه راهیان نور در سال ۱۴۰۳ آماده می‌شویم.

سلیمانی افزود: امسال عملکرد سپاه و بسیج در خدمت‌گذاری به مردم در راهیان نور ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد و برنامه داریم آن را در سال آینده نیز ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشته کار پیش رفته و این چشم‌انداز دنبال شده است، اظهار کرد: در زمینه راهیان نور و پیشرفت و گردشگری تعالی بخش شاهد این امر خواهیم بود که سپاه و بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فعال در این زمینه خدمات خود را دو برابر کنند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: با حمایت سردار سلامی دوره جدیدی از پشتیبانی‌ها بعد از بیماری کرونا آغاز شده و این پشتیبانی‌ها تداوم خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار