خبرهای داغ:
رئیس دفتر استعداد‌های درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از تمدید مهلت نام‌نویسی پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳ این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۸۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، دکتر الهام حویزی با اشاره به انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون و استعداد‌های درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه در بهمن‌ماه اظهار کرد: پیرو تقاضای مکرر دانشجویان، مهلت نام‌نویسی الکترونیکی متقاضیان برای پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشگاه شهید چمران اهواز تا روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ اسفندماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه این مهلت مجددا تمدید نخواهد شد، افزود: متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از مدارک و شرایط فراخوان‌ها به آدرس www.derakhshan.scu.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس دفتر استعداد‌های درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در این دانشگاه در دوره کارشناسی ارشد ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش روزانه به صورت بدون آزمون و از طریق استعداد‌های درخشان انجام می‌شود و در دوره دکتری تخصصی نیز براساس ظرفیتی که گروه‌های آموزشی اعلام می‌کنند و با توجه به ظرفیت سالانه تا ۲۰ درصد می‌توان به این شیوه دانشجو پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار