خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد؛
نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر لزوم شفافیت در عملکرد دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت: این امر ثمرات و برکات فراوانی برای مردم به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۶۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی نصراللهی سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت های دیوان محاسبات استان سمنان گفت: شفافیت در عملکرد دستگاه های اجرایی برای مردم برکات و ثمرات فراوانی دارد و امیدواریم در این راستا موفق باشید.

وی بیان کرد: رسیدگی ها باید با سرعت و دقت انجام شود تا این امر موجب افزایش امید در جامعه و اعتماد عمومی شده و تا حد امکان عملکرد دیوان محاسبات استان به اطلاع عموم مردم برسد، زیرا فعالیت های دیوان بسیار مهم بوده و موجب رضایت مندی مردم خواهد شد.

سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان نیز در این دیدار با  اشاره به شعار شفافیت و انضباط مالی گفت: تمام تلاش مجموعه دیوان محاسبات  انجام وظایف ذاتی در جهت تحقق این شعار بوده که نتیجه ی آن صیانت از بیت المال به عنوان هدف غائی دیوان محاسبات خواهد بود.

علی نصراللهی اشاره کرد: با تدبیر رئیس کل دیوان محاسبات کشور و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با هدف بهره گیری از ظرفیت نیروهای مردمی به منظور صیانت از بیت المال، تقویت رویکرد حسابرسی، شناسایی نظام مسائل ، بررسی و ارائه راهکار های خلاقانه  مجمع ناظرين مردمی دیوان محاسبات در ۳۱ استان کشور فعالیت خود را آغاز  کرده و استان سمنان در این زمینه به عنوان استان پایلوت در کشور انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش، در این دیدار به همراه سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان، معاونان، مسئول حراست، یکی از مدیران گروه های حسابرسی و دبیر مجمع ناظرین مردمی دیوان محاسبات استان سمنان نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها