خبرهای داغ:
رییس انجمن سینمای جوانان اهواز گفت: در نهمین هفته فیلم و عکس اهواز ۲۰ فیلم از فیلم‌های اکران شده در این رویداد برای اولین بار اکران خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۲۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مهدی کیخایی با بیان این‌که اکران فیلم‌ها روز چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در قالب چهار سانس و در سینما بهمن خواهد بو، افزود: ساعت ۱۷ تا ۱۹ اولین سانس و ساعت ۱۹ تا ۲۰ دومین سانس است.

او با اشاره به این‌که نهمین هفته فیلم و عکس در اهواز براساس چارچوب تهیه شده برای کل دفاتر کشور در برگزار می‌شود، عنوان کرد: انجمن سینمای جوان اهواز قرار است در این هفته بخش مهمی از تولیدات خود را در ۲ سال گذشته به ویژه در حوزه عکس در قالب نمایشگاه عکس و اکران فیلم‌های کوتاه در معرض دید هنرمندان قرار دهد.

وی با بیان این‌که در نمایشگاه عکس استادان، هنرجویان و علاقه‌مندان حوزه عکاسی حضور دارند گفت: این اعتقاد و این نگاه نگاهی منحصربفرد است، زیرا حضور استادان در کنار هنرجویان هم انگیزه‌ای برای هنرجویان خواهد بود و هم باعث می‌شود نمایشگاه عکس با اعتبار بیشتری در معرض تماشا عموم قرار بگیرد.

رییس انجمن سینمای جوانان اهواز با اشاره به این‌که افتتاح نمایشگاه عکس در گالری ریم سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، ادامه داد: روز چهارشنبه و پنج‌شنبه نیز اردوی عکاسی خواهیم داشت و آقای محمدی که از عکاسان پیشکسوت و دارای رتبه‌های بین‌المللی و کشوری است با علاقه‌مندان عکاسی در سطح شهر اهواز همراهی خواهد کرد.

کیخایی افزود: روز پنج‌شنبه برنامه‌ای با عنوان نقد عکاسانه و نقد آثار ارایه شده در حوزه عکس برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: روز پنج‌شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ کارگاه تولید فیلم کوتاه با حضور دکتر فرهاد پروین که از استادان و پیشکسوتان فیلم‌نامه‌نویسی و آموزش در انجمن سینمای خوزستان هستند برگزار خواهد شد.

او گفت: در اختتامه این رویداد نیز که روز جمعه برگزار خواهد شد بزرگداشت سیدحمید موسوی از پیشکسوتان حوزه فیلم و عکس و همچنین جشن فارغ‌التحصیلی ۲ دوره فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود.

کیخایی اضافه کرد: همچنین تقدیر و معرفی استعداد‌های برتر جوان را خواهیم داشت و امیدوارم این رویداد‌ها و این اتفاقات با حمایت مجموعه‌های مختلف همراه شود تا بتوانیم گام‌های بزرگ‌تری برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها