خبرهای داغ:
مخفی در گفتگو با بسیج خبر داد

فعالیت ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه همدان و فامنین

همدان-فرماندار شهرستان همدان گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه همدان و فامنین فعال است.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۳۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

مسلم مخفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه امروز روز موعود و جشن مردم ایران است، اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی‌ و شرکت در انتخابات بار دیگر سرنوشت خود را تعیین می‌کنند‌.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی حدود ۱۰ ماه در قالب هیات اجرایی مختلف زحمات شبانه‌روزی داشتند تا انتخابات به نحو شایسته‌ای برگزار شود، گفت: امروز ۳۲۲ شعبه در حوزه انتخابیه همدان و در مجموع در حوزه  انتخابیه همدان و فامنین ۳۷۵ شعبه فعال است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه بیش از ۸ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در همدان دخیل هستند، عنوان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از انتخابات در همدان شده است و پیش بینی افزایش مشارکت را نسبت‌ به قبل داریم.

وی با بیان اینکه امروز مردم همدان به فرامین رهبری لبیک گفتند و حضور پرشوری را دارند تا افراد اصلح انتخاب شوند، گفت: آمار رای اولی ما در استان بیش از ۱۵ هزار نفر است.

مخفی با اشاره به نظارت هیات نظارت بر انتخابات خاطرنشان کرد: ما ۳۲۰ نفر را  در کار بازرسی داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه تبلیغات حدود ۶ مورد تخلف را به مراجع قضایی گزارش دادیم، گفت: به برخی‌ها تذکر داده شد و به برخی‌ها نیز با دعوت تذکر دادیم و خیلی تخلفات نداشتیم و کمی در فضای مجازی آن هم به علت جهل در قانون تخلفاتی بود.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه امسال ۲۰ درصد بیشتر تعرفه انتخابات در اختیار شعب قرار دادیم، یادآور شد:  در مرحله اول کاندیداها ۱۷۵ نفر بودند که ۱۳۰ نفر تایید صلاحیت شدند که در نهایت ۹۳ کاندیدا در عرصه انتخابات باقی ماندند که امروز به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات