خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

۱۳۴۹ شعبه اخذ رأی کار رأی‌گیری در استان همدان را انجام می دهند/تاکنون ۱۲۵ هزار تعرفه استفاده شده است

همدان-استاندار همدان گفت: یک هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رای کار رای‌گیری در سطح استان را انجام می ‌دهند از این تعداد یک هزار و ۳ شعبه ثابت و ۳۴۶ شعبه سیار است و ۶۳۴ شعبه شهری و ۷۱۵ شعبه روستایی بودند.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۱۳
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خدا را شاکریم که یک‌بار دیگر توفیق حاصل شد پای صندوق رأی حضور پیدا کردیم، اظهار کرد: ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس  هر دو حائز اهمیت برای کشور و مردم عزیز است.

وی با بیان اینکه با تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال داشتند بر چهار اصل و چهار رکن مبنی بر حضور حداکثری، سلامت و امنیت انتخابات بود، افزود: با هم افزایی که از ابتدا در سطح استان وجود داشت ستاد انتخابات با ریاست معاون سیاسی امنیتی با صدور حکم وزیر کشور شروع شد و با توانمندسازی و آموزش افراد و عوامل اجرایی در مراتب مختلف در فضاهایی که ایجاد شده بود ۱۴۱ دوره آموزشی برای اعضای شعب، بازرسان سربازرسان و نمایندگان فرماندار برگزار شد و این نشان دهنده این است که موضوع برای وزیر کشور و در استان هم برای همه ارگان‌ها مهم بوده و همه  اینها در راستای برگزاری یک انتخابات خوب و باشکوه است.

استاندار همدان گفت: ۸۸۵ نشست مشارکت افزایی در شهرستان‌ها با ستاد انتخابات و در شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران جلسات برگزار شد که این نشست‌ها بسیار ارزشمند بودند.

وی ابراز کرد: رای اولی‌ها برای ما حائز اهمیت بود که جلساتی با دختران و پسران داشتیم، همچنین جلساتی با دانشگاهیان، اساتید دانشگاه، حضور بیش از ۵۰۰ سمن، فرهنگیان، کارگران، ورزشکاران، اصحاب رسانه و فرهنگ، فعالان رسانه و فضای مجازی، هلال احمر، کشاورزان، جامعه پزشکی، روستاییان، عشایر، اصناف و بازار، معتمدین محلات و بانوان داشتیم و امیدواریم در ۷ حوزه انتخابیه و ۱۰ شهرستان انتخابات پرشکوهی برگزار شود.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: یک هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رأی کار رأی‌گیری در سطح استان را انجام می‌دهند، از این یک هزار و ۳ شعبه ثابت و ۳۴۶ شعبه سیار است و ۶۳۴ شعبه شهری و ۷۱۵ شعبه روستایی بودند.

وی ادامه داد: ۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر اعضای شعب بودند که یک هزار و ۳۴۹ نفر نمایندگان فرماندار، یک هزار و ۴۰۱ نفر راننده در شعب، یک هزار و ۱۸۴ نفر پرسنل خدماتی، ۳ هزار و ۷۷۲ نفر عوامل انتظامی، ۴ هزار و ۹۹۱ نفر ناظر، یک هزار و ۵۲۳ نفر بازرس و ۴۴۵ نفر خبرنگار در سطح استان کار خبررسانی را عهده‌دار هستند که در مجموع ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر هستند.

استاندار همدان گفت: تا این لحظه حدود ۱۲۵ هزار تعرفه استفاده شده و خوشبختانه سرعت استفاده از تعرفه رو به افزایش است و امیدواریم انتخابات باشکوهی رقم بخورد که در ساعات آغازین روز چنین استقبالی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات