فرمانده سپاه روح‌الله گفت: ملت ایران همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور خود در صحنه های مختلف بوده اند و تا آخرین نفس، از آرمان‌های این انقلاب دفاع خواهند کرد
کد خبر: ۹۵۸۳۱۱۸
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی پیش از ظهر امروز پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شعبه اخذ رأی مسجد الزهرا(س) اراک گفت: انتخابات و شرکت کردن در آن، یک تکلیف ملی و الهی است و دعوت مردم به این فریضه دینی جهاد فی سبیل الله و مصداق بارز تواصی به حق است.

وی افزود: حضور در انتخابات یک نوع عبادت است و همه کسانی که علاقمند به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی دارند در انتخابات شرکت کنند و حضور فعالانه داشته باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: خوشبختانه مردم استان مرکزی از اولین ساعات آغاز اخذ رأی در شعبه‌ها حضور پیدا کردند و قطعا جامعه‌ای که به دنبال انسجام و بقا، دوام و اقتدار است باید مشارکت حداکثری درون آن رقم بخورد و مشارکت سیاسی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سردار کریمی ادامه داد: ملت ایران همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور خود در صحنه های مختلف بوده اند و تا آخرین نفس، از آرمان‌های این انقلاب دفاع خواهند کرد و به فضل الهی در این انتخابات نیز ملت با حضور باشکوه بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید کننده امنیت و اقتدار آفرین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار