خبرهای داغ:

۱۱ اسفند روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است

همدان-در پیامی مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار مردم را به حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کردند، در این پیام آمده است: ۱۱ اسفند روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۱۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه انتخابات حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه و مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار طی پیامی مردم را به حضور گسترده در انتخابات۱۱ اسفند ماه دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد». مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم‌ سالاری دینی، و بارزترین جلوه مشاركت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت كشور، همواره عرصه‌ای بسیار مهم و حیاتی بوده و مشارکت حداكثری ملت بزرگ ایران در انتخابات‌ مختلف، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت‌كننده نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.

اینک انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان فرصت بی‌بدیل دیگری است تا مردم با حضور در پای صندوق‌‌های رأی، ضمن نمایش جلوه‌های زیبایی از شكوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را عقب رانده و آنان را در طراحی نقشه‌های شومشان در لطمه زدن به مملکت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مایوس نمایند.

۱۱ اسفند روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با اهتمام ویژه به حق تعیین سرنوشت خود، در تحقق آینده درخشان ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

بدینوسیله ازمردم همیشه درصحنه شهید پرور و ولایی شهرستان دعوت بعمل می‌آید تا با حضور گسترده و حماسی خود در انتخابات ۱۱ اسفند یکبار دیگر دین خود را به امام راحل و سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین همدانی و ۶۱۰ شهید گلگون کفن شهرستان بهار ادا نموده و قلب رهبر معظم انقلاب خاندان مکرم شهدا آزادگان وجانبازان عزیز را شاد نمایند.

ومن الله التوفیق

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار