خبرهای داغ:
پورحسینی در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام ۲ هزار دانشجوی همدانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

همدان- مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان از اعزام ۲ هزار دانشجوی همدانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۷۹
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

اعزام ۲ هزار دانشجوی همدانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

حمید پورحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی اظهار کرد: راهیان نور دانشجویی از ۱۸بهمن ماه آغاز شد که دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آخرین کاروان راهیان نور دانشجویی پنجم اسفندماه بازگشت، افزود: امسال تعداد زائرین ۲ هزار نفر بود که از یادمان‌های والفجر۸، کربلای۴، شلمچه، یادمان طلائیه، هویزه و فتح المبین بازدید کردند که این میزان نسبت سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان گفت: این اعزام‌ها در چهار بازه زمانی انجام شد و از اکثر دانشگاه‌های استان از قبیل بوعلی سینا، آزاد، پیام نور، صنعتی و کل شهرستان‌ها اعزام داشتیم.

وی با اشاره به محور محتوایی این اعزام‌ها ابراز کرد: دفاع مقدس الگویی برای برون رفت از بحران‌ها و از جنس خرمشهر دیروز و خرمشهر امروز است.

پورحسینی با بیان اینکه بسیاری از اتفاقاتی که در دفاع مقدس رقم خورده با یک نظام نخبگانی، مسائل و مشکلاتی که بوده حل شده است، تصریح کرد: امروز اگر در هر عرصه‌ای مشکلی وجود دارد این فضای دانشگاهی است که می‌تواند جنس کار و اتفاقی که در دفاع مقدس رخ داده را تکرار کرده و مشکلات را مرتفع کند.

وی گفت: بحث دیگری که دراردوی راهیان نور دانشجویی داشتیم با توجه به اینکه در آستانه انتخابات بودیم در کنار روایان دفاع مقدس، روایان گفتمانی هم برای دعوت به مشارکت و رفع شبهات انتخاباتی در این اردوها داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار