در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه گروه کار و واحدهای کار نمونه، و اولین جشنواره اقتصاد مقاومتی استان سیستان وبلوچستان تجلیل سد.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۲۵
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰

سرهنگ پاسدار عنایت نیا مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با حضور کارگران نخبه و کارفرمایان نمونه واحدهای تولیدی و خدماتی مشاغل کوچک و بزرگ سی و پنجمین جشنواره امتنان در زاهدان برگزار شد.

وی ضمن تبریک ایام شعبانیه به چگونگی و نحوه انتخاب واحدهای تولیدی برتر و کارگران نمونه توسط تیم های داوری پرداخت و از دیگر واحدهای تولیدی خواستار تلاش بیشتر در جهت بالابردن سطح دانش و استانداردهای به روز در رابطه با کار و تولید را گردید و در همین رابطه حمایت و کمک خود را از جامعه کار و تولید اعلام نمود.

سرهنگ عنایت نیا بیان کرد: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از برگزار کنندگان این جشنواره تقدیر و تشکر نمودند و ضمن آرزوی توفیق روزافزون به توصیه همگانی کارگران و کارفرمایان به شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی پرداختند.

مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان استان ضمن ایراد گزارش کامل از واحدهای تولیدی خودکفا تصریح کرد: با تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید محصولات دارای کیفیت فنی ،در استان سیستان و بلوچستان در زمینه های مختلف تولید باید گامهای موثری برداشت و حمایت همه جانبه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات را از این واحدهای تولیدی اعلام کرد.
این مسئول رقابت سالم در میان دیگر واحدهای تولیدی کشور را مورد اشاره قرار داد و به شرکت همگانی کارگران و کارفرمایان در انتخاب و تعیین سفیران و نمایندگان خویش در مجلس شورای اسلامی در تاریخ یازدهم اسفند ماه را خواستار شد.

در پایان با اهدای تندیس و لوح سپاس از کارگران و کارفرمایان نخبه و برتر استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار