میز خدمت جهادی در روستای گجویی بخش بنت شهرستان نیکشهر با حضور سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، مهندس مختار محسن مبارکی بخشدار بخش بنت و جمعی از مدیران و مسئولین ادارات شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: دربحث صیانت ازحقوق شهروندی که در رابطه با اجرای مفاد قانون حقوق شهروندی تشکیل شده است، مهمترین برنامه تکریم ارباب رجوع، رعایت احترام و ادب نسبت به مردم و مراجعین است.

وی با اشاره به اینکه در ادارات حجم نیازها، انتظارات مراجعین، محدودیت اعتبارات وشرایط اقتصادی جامعه و مشکلات مردم می طلبد که شیوه خدمت با متانت و برخوردی آرام و دلسوزانه تر از طرف کارمندان باشد که طبق ارزیابی های به دست آمده وضعیت موجودحاکی ازرضایت نسبی مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر خاطر نشان کرد: در همین راستا با اهدافی همچون خدمت‌رسانی بهینه و مورد رضایت ارباب رجوع از طریق اصلاح فرایندها، حذف فرایندهای غیرضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب رجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکز کردن آنها در یک مکان راه اندازی و سعی شده است از طریق میز خدمت مستقر درادارات  تمامی درخواست ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.

نکوئی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را سرلوحه‌ی خدمات خود می‌دانیم تاکید کرد: رعایت مواردی از قبیل آراستگی، نظم و آمادگی برای ارائه خدمات به مردم،وقت شناسی، رعایت ادب و نزاکت، عدالت و انصاف در ارائه خدمات خود به مردم همکاری و خوش برخوردی، آمادگی برای ارائه اطلاعات و توضیحات کافی به خدمت گیرندگان از لزوم کار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار