رعایت حقوق شهروندی سرلوحه‌ی کار بسیج در خدمات رسانی است

میز خدمت جهادی در روستای گجویی بخش بنت شهرستان نیکشهر با حضور سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، مهندس مختار محسن مبارکی بخشدار بخش بنت و جمعی از مدیران و مسئولین ادارات شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: دربحث صیانت ازحقوق شهروندی که در رابطه با اجرای مفاد قانون حقوق شهروندی تشکیل شده است، مهمترین برنامه تکریم ارباب رجوع، رعایت احترام و ادب نسبت به مردم و مراجعین است.

وی با اشاره به اینکه در ادارات حجم نیازها، انتظارات مراجعین، محدودیت اعتبارات وشرایط اقتصادی جامعه و مشکلات مردم می طلبد که شیوه خدمت با متانت و برخوردی آرام و دلسوزانه تر از طرف کارمندان باشد که طبق ارزیابی های به دست آمده وضعیت موجودحاکی ازرضایت نسبی مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر خاطر نشان کرد: در همین راستا با اهدافی همچون خدمت‌رسانی بهینه و مورد رضایت ارباب رجوع از طریق اصلاح فرایندها، حذف فرایندهای غیرضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب رجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکز کردن آنها در یک مکان راه اندازی و سعی شده است از طریق میز خدمت مستقر درادارات  تمامی درخواست ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.

نکوئی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را سرلوحه‌ی خدمات خود می‌دانیم تاکید کرد: رعایت مواردی از قبیل آراستگی، نظم و آمادگی برای ارائه خدمات به مردم،وقت شناسی، رعایت ادب و نزاکت، عدالت و انصاف در ارائه خدمات خود به مردم همکاری و خوش برخوردی، آمادگی برای ارائه اطلاعات و توضیحات کافی به خدمت گیرندگان از لزوم کار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار