مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره استانی فیلم بسیج روز سه شنبه۸ اسفندماه در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۸۷
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری بسیج از قم، یاسر محمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: هنرمندان پر تلاش شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام بیش از گذشته با نقش آفرینی در این عرصه افتخار آفرینی داشتند.

وی افزود: ۷۶ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم ارسال شده بود که با نظر هیئت داوران برگزیده های این جشنواره به تعداد ۱۷ نفر تقدیر خواهند شد.

محمدی بیان داشت: در این مراسم از برخی هنرمندان استان قم به دلیل خدمات شایسته به جامعه هنری تجلیل بعمل خواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان قم با اشاره به حضور برخی از چهره های مطرح کشوری در عرصه فیلم و سینما ادامه داد: هدف ما از دعوت این عزیزان تقویت اراده و انگیزه فیلمسازان جوانان قمی است که بدست این عزیزان هدایای خودشان را دریافت کنند.

وی در پایان ضمن دعوت از همه علاقمندان و نقش آفرینان در عرصه هنر افزود: این مراسم یک دورهمی صمیمی با هنرمندان قمی است که با جشن میلاد منجی عالم بشریت تکمیل خواهد شد.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم بسیج روز سه شنبه ۸ اسفند ماه از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار