خبرهای داغ:
مدیر مخابرات منطقه قم به تشریح اقدامات مخابرات در ایام نیمه شعبان پرداخت.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۸۵
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم امروز دوشنبه ۷ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۷ کیلومتر فیبر خاکی بین مرکز عماریاسر و مسجد مقدس جمکران اجرا شده و در این مسیر نیز شبکه فیبر نوری بر روی مرکز راهور، مرکز آتش‌نشانی، حوزه علمیه شهید آیت‌الله مدرس برقرار شده است.

مدیر مخابرات منطقه قم بیان داشت: ۱ کیلومتر دراپ هوایی ضمن برقراری سرویس اینترنت برای صداوسیما، مستقر و در حوزه علمیه مدرس و موکب شهدای مخابرات اجرا شد.

حاج عینی ابراز داشت: ۱۲۰۰ متر کابل مسی نیز برای بر برقراری خط تلفن و اینترنت ADSL پرسرعت در برخی موکب‌ها اجرا شده است.

وی با اشاره به نصب و راه‌اندازی ۳ کانکس Bts گفت: در اطراف مسجد مقدس جمکران این کانکس‌ها تعبیه شده و ظرفیت خط همراه اول به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه قم با بیان اینکه اجرای یک کیلومتری دراپ هوایی سرویس اینترنت نیز از دیگر اقدامات مخابرات می باشد، عنوان داشت: نیازهای اینترنت موکب‌ها، نهادها و مسجد مقدس جمکران به تعداد ۱۸ مورد انجام شده است.

حاجی‌عینی بیان‌ کرد: بسترسازی‌های مناسبی برای مرکز پاسخگویی اسکان زائرین و شماره تلفن ۳۱۳۲۴ نیز برای اسکان در اختیار زائرین قرار داده شده و تلفن‌های همگانی در محدوده مسیر مقدس جمکران نوسازی شد.

مدیر مخابرات منطقه قم خاطرنشان کرد: به‌مناسبت نیمه‌شعبان، ارسال پیامک به مردم قم انجام شد و پیامک خوش‌آمدگویی نیز به زائران ورودی به استان قم تا صبح دوشنبه ۷ اسفندماه ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار