خبرهای داغ:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

تقدیم یکهزار و ۳۰ شهید کارگر در خوزستان مهر تاییدی بر مجاهدت جامعه کارگری است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اسفندماه امسال، شاهد دومین کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان است؛ این رویداد معنوی فرصت مغتنمی است تا نسل جدید جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۵۳
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان مجتبی ظفری پور با اشاره به اینکه مرگ شهیدان عادی نیست و آن‌ها زنده و در قید حیات و میهمان خدا هستند، اظهار کرد: استکبار جهانی و در راس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا، سال‌ها است که به طرق مختلف، همه عوامل خود را برای شکست نهضت انقلاب اسلامی بسیج کرده است تا صدای حق‌طلبانه مردم کشورمان به گوش دیگر کشورها نرسد اما ما در چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها شاهد حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم بلکه شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزادی‌خواه با الگوبرداری از انقلاب مردمی ایران هستیم.

وی یکی از اهداف برگزاری رویدادهایی با محتوای شهدا را تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های شهیدان، میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت و نیز تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی برای ارایه خدمت به مردم عنوان کرد و افزود:‌ همه ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم. نسل‌های جوان ما باید ببیند که چه ایثار و فداکاری در طول دفاع مقدس اتفاق افتاد و جوانان جان برکف چگونه از سرزمین خود دفاع کردند و این یک حرکت معنوی و فرهنگی ارزشمند است.

ظفری پور، ترویج فداکاری و ایثار را لازمه زندگی در دنیای امروز دانست و گفت: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که استکبار جهانی، دست طمع به سوی کشور عزیزمان دراز کرده است و آنچه تاکنون ما را در مقابل این دشمنی‌ها محافظت کرده، همانا استواری بر روی آرمان‌ها و تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: این ایستادگی، ما را در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌های استکبار بیمه می‌کند. آسایش و آرامش اکنون مردم مرهون ایثار و رشادت‌های شهیدان و رزمندگان است و این حماسه ماندگار باید برای همیشه و برای نسل‌های بعد زنده نگه داشته شود.

وی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری ایران همواره در طول سال‌های مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پرچمدار مبارزه بوده و در دوران دفاع مقدس نیز علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد و تقدیم ده‌ها هزار شهید، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از 1030 شهید کارگر در خوزستان مهر تاییدی بر مجاهدت جامعه کارگری استان شهیدپرور خوزستان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

ظفری پور ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس و در ایام سازندگی نیز در حالی که ایران اسلامی مورد تحریم همه‌جانبه قرار داشت بازهم جامعه کار و تولید نقش‌آفرینی کرد و امروز نیز جامعه کارگری کشور همچنان پای نظام، انقلاب، ولایت و خون پاک شهدا ایستاده است و مردم و مسئولان شاهد نقش‌آفرینی‌های جامعه کارگری در عرصه تولید و اقتصاد کشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها