خبرهای داغ:

برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید کربلای خوزستان و یادواره شهدای کارگری و کارمندی در باغملک

دومین کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید کربلای خوزستان و یادواره شهدای کارگری و کارمندی در باغملک برگزار شد
کد خبر: ۹۴۷۱۳۰۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

با حضور مسئولین استانی و شهرستان دومین کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید کربلای خوزستان و یادواره شهدای کارگری و کارمندی در تالار ولایت آموزش و پرورش باغملک برگزار شد

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم افزود: در این هفته بسیج میتوان درخت پاک و طیبه بسیج را دید و همانطور که مقام معظم رهبری راجع به بسیجیان فرمودند ، بسیجیان پاک ترین و فداکارترین ها هستند که آمده اند جامعه را به خوشبختی برسانند و بسیج ما الگوی بسیاری از کشورها میباشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید سبحان میرسالاری عنوان کرد: محفل ، محفل شهداست و سید شهیدان اهل حرم فرمودند که شهدا آرزو داشتند در این فتنه ها باشند و از ولایت دفاع کنند و اکنون وظیفه ما بسیجیان این است که مسیر این شهدا را خوب ادامه دهیم و با قلم و لسان و جهاد تبیین و روشنگری بتوانیم روایات دقیق این روزها را برای مردم بیان و اسلام یاری کنیم.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در دوران دفاع مقدس ۶۰ درصد شهدا بسیجی بودند و امروز هر جایی که نظام و انقلاب نیاز داشته باشد بسیج در صحنه میباشد.

سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری با اشاره به اینکه بسیج امروز به عنوان الگو در جامعه اسلامی است افزود: ۳۶ هزار شهید دانش آموز و بیش از ۱۶ هزار شهید کارگر داریم و امروز همان هایی که در هیچ جایی نبودند در پیاده نظام دشمن دارند از نظام و انقلاب مطالبه گری میکنند.

وی با اشاره به فتنه ۷۸ بیان کرد: بیش از ۷۰ توطئه از قبل و بعد از انقلاب دشمنان ما برای جمهوری اسلامی پیاده سازی کردند و امروز هم توطئه ای جدید و متفاوت راه اندازی کردند.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: امروز اگر دشمن ضجه میزند از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و می خواهد فکر مسئولین ما را متوجه مسائل حاشیه ای داخل کند و نگاهش را از بیرون برگرداند و میگویند اگر جنگ اوکراین و روسیه تمام شود جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک ابر قدرت میشود.

وی با اشاره به اینکه ما باید در این راستا کار کنیم و جلوی حرکت های دشمن را بگیریم ادامه داد: مقام معظم رهبری طی بیاناتی فرمودند که هدف دشمن ما جمهوری اسلامی ایران نیست و هدفشان ایران مستقل و قوی است که آنها با این مسئله مخالف هستند اما نمی توانند تحمل کنند و برای اینکه ایجاد رعب و وحشت کنند.

سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری با اشاره به برخی اقدامات مهم انجام شده در حاشیه اتفاقات اخیر در پایان یادآور شد: اتفاقات اخیر از روی سهل انگاری ما مسئولین است ، در حوزه تمدن اسلامی یکی از اقدامات دشمن که در دستور کار خود قرار داده است خدشه به ارزش های جمهوری اسلامی است که آتش زدن پرچم از جمله آنها بوده است و۲۲۰ هزار شهید از ما بر زمین افتاد تا این پرچم پا بر جا بماند.

یادآور میشویم که در این برنامه سرهنگ پاسدار محمد هادی اسماعیل زاده به روایتگری پرداختند و از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار