خبرهای داغ:
معاون خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش ناوگان موتوری، تجهیزات و ماشین‌آلات خبرداد و گفت: بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری و تانکرهای مکنده در صورت بروز آب‌گرفتگی در سطح شهر پیش‌بینی‌شده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۵۲
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌ زیست و خدمات شهری شهرداری قم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم و هماهنگی آماده‌باش نیروهای مناطق هشتگانه از روزهای قبل انجام و اقدامات لازم را قبل، حين و پس از بارندگی در سطح معابر شهر به انجام خواهد رسید.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم افزود: با تلاش نیروهای خدمات شهری مناطق هشتگانه از ساعات آغازین بارش‌های برف و باران و کاهش شدید دمای هوا، انجام اقدامات پیش‌بینی‌شده بر اساس دستورالعمل‌های مدیریت بحران در دستور کار قرار گرفت.

اصفهانیان مقدم با تصریح بر اینکه هیچ‌یک از معابر سطح شهر قم مسدود نیست، بیان داشت: باهدف حفظ ایمنی تردد در سطح شهر، کیسه‌های شن و ماسه در سطح معابر شهر به‌ویژه در شوارع شیب‌دار مستقر شد و در زمان لازم عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی صورت خواهد گرفت.

وی از آماده‌باش و فعالیت ناوگان موتوری، تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات شهری خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری و تانکرهای مکنده در صورت بروز آب‌گرفتگی در سطح شهر و مناطق شهری پیش‌بینی‌شده است که برخی از این ماشین‌آلات در صورت شدت آب‌گرفتگی به‌صورت پشتیبان در نقاط بحرانی حضور دارند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش سازمان‌های تخصصی حوزه خدمات شهری برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی امور روزانه و جاری شهر در حال انجام است تا اختلالی در خدمت‌‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار