خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم در آن، اظهارداشت: حضور در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۶۱
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه ها و خبرنگاران استان، افزود: انتخابات تکلیف مقابله با دشمنان است که تاکنون از هیچ اقدامی فروگذار گذار نکردند و اخلال در انتخابات از آن جمله است.

وی از انتخابات به عنوان نماد احساس مسوولیت و تقویت بنای امنیتی کشور یاد و بیان کرد: مهم ترین نیاز مردم امنیت است و حضور در انتخابات موجب ارتقای ضریب امنیتی می شود.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: آذربایجان در همه برهه ها حماسه آفریده امید است این بار نیز رکورددار انتخابات باشد و درصد مشارکت آذربایجان از دیگر استان ها بیشتر باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه گفت: بهترین رسانه، رسانه ای است که منافع عمومی و کشور را در نظر بگیرد و در بحران های مختلف دلگرمی بدهد و راه کاری ارائه کند و از مردم و برای مردم باشد.

حضور در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است

حجت الاسلام آل هاشم توجه به حقیقت و واقعیت های جوامع و افراد را از ویژگی های برجسته رسانه عنوان و اظهار کرد: رسانه ها باید در راستای بهبود و ساماندهی وضعیت فعالیت واز دروغ و جانب داری ناحق پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق رسانه ای مهم است، یادآور شد: مالکان رسانه ها حق ندارند عامل نشر گناه باشند چراکه حیات اجتماعی تهدید و سلامتی آن سلامت جامعه را تضمین می کند.

حجت الاسلام آل هاشم بیان حقایق، تواضع در گفتار و کردار، تشویق و بیان نوآوری های جوانان، ایجاد امید و نوید در نسل آینده، ایجاد و تقویت شجاعت و شهامت، رعایت عفت عمومی، تربیت مخاطبان افشای توطئه دشمنان داخلی و خارجی، رعایت حق الناس، مداورای امراض روحی افراد و جامعه، کم گویی و زیبا و مفید بیان داشتن، خبر خوب کوتاه و مفید و معرفی اسوه های اخلاقی و سیاسی را از موارد اخلاقی عنوان کرد که باید رعایت شود.

امام جمعه تبریز دوری از دروغ و تحریف حقایق، پرهیز از افشای اسرار مردم و حاکمیت، دوری از منکرات و اشاعه آن، دوری از ترویج باطل به هر شکل ممکن، دوری از استهزا و تمسخر، اجتناب از جنگ های روانی داخلی، پرهیز از تفرقه و جدایی افراد و گروه ها، خودداری مسایل نژادی، آبروی افراد، چهره سازی افراد و گروه های محرف، دوری از تخریب اسوه های علمی و .. ، دوری از ترویج لغو و مسابقات غفلت آفرین واجتناب از تحریک غرایض جنسی را از موارد مورد اجتناب ذر رسانه برشمرد.

نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان به همت بسیج رسانه سپاه عاشورا برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار