خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: سفر زیارتی اردوی راهیان نور باید باعث ایجاد تحول درونی در زائران، برقراری رابطه بین نسل‌ها و منجر به نهضت روشنگری و روایتگری مورد تاکید مقام معظم رهبری شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۱۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

اعزام کاروان ۱۴۲ نفری  زائران راهیان نور شهرستان آزادشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر در مراسم اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان گفت : امروز تعداد ۱۴۲نفر از برادران و خواهران درقالب سه دستگاه اتوبوس و دو دستگاه سواری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: کاروان راهیان نور اعزامی از شهرستان آزادشهر از یادمان شهدای گمنام اندیمشک،فتح‌المبین،فکه، کانال کمیل، دهلاویه، اروندکنار،شلمچه، طلاییه، هویزه، معراج‌الشهدای اهواز، امامزاده دانیال شوش،زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)بازدید خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی بابیان این‌که جوانان، نوجوانان و زائر اولی‌ها در قالب کاروان‌های راهیان نور شهرستان آزادشهر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، یادآور شد: از حمایت‌های معنوی امام جمعه و فرماندار شهرستان و دیگر دستگاه های اداری و اجرایی و خیرین محترم در راستای اعزام کاروان‌ راهیان نور زحمات زیادی کشیدند،تشکر و قدردانی می کنم .

فرمانده سپاه آزادشهرهدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور را آشنایی جوانان و نوجوانان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا،رزمندگان و جانبازان ذکر کرد و گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به دشمنان پیام‌هایی نیز دارد، شاید جوانان و نوجوانان جبهه و جنگ ندیده باشند اما اگر دشمن بخواهد تعرض به کشورمان کند همین جوانان درادامه‌ دهنده راه شهدا ، پاسخ کوبنده‌ای خواهند داد.

وی اظهار اشت: اردوهای راهیان نور بستر و فرصت مهم و ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و زائرین با حضور در کربلای ایران قطره ای از ایثارگری، فداکاری و رشادت شهدا و رزمندگان را لمس کرده و می‌بینند.

 کوهستانی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت، شأن و منزلت این سفر معنوی ادامه داد: سفر زیارتی اردوی راهیان نور باید باعث ایجاد تحول درونی در زائران، برقراری رابطه بین نسل‌ها و منجر به نهضت روشنگری و روایتگری مورد تاکید مقام معظم رهبری شود.

فرمانده سپاه آزادشهر آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان در جنگ تحمیلی را از اهداف برگزاری این راهیان نور عنوان کرد و گفت: با انتقال پیام شهدا به نسل جوان میتوان تضمین کننده انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها