خبرهای داغ:
سرهنگ حسام طاهر:

بهترین راه برای اصلاح امور در هر مملکتی انتخاب افراد شایسته توسط مردم است

همدان-مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان گفت: انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و بهترین راه برای اصلاح امور در هر مملکتی انتخاب افراد شایسته توسط خود مردم است.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۹۰
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ جعفر حسام طاهر در اجلاس ماهانه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مرکز همدان با تأکید بر حضور مردم  در انتخابات اظهار کرد: انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و بهترین راه برای اصلاح امور در هر مملکتی انتخاب افراد شایسته توسط خود مردم است.

وی افزود: آمار پایین مشارکت امنیت نظام را کاهش می‌دهد و دشمنان به زعم اینکه نظام پشتوانه مردمی ندارد دست خو را برای هر اقدامی علیه ایران باز می‌بیند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند با ایجاد این شبهه که انتخابات فایده‌ای ندارد و بود و نبود مجلس هم مهم نیست بیان کرد: مجلس بسیار مهم است و اختیارات زیادی دارد و نمایندگان مجلس می‌توانند از هر کسی در هر مقامی تحقیق و تفحص کنند.

وی ادامه داد: مجلس باید به تمام وزرا مجلس رأی اعتماد بدهد، مجلس کل هیئت دولت را می‌تواند یک جا عزل کند، رئیس جمهور  را می‌تواند استیضاح کند، بنابراین همه ما وظیفه داریم برای داشتن ایران قوی و حفظ امنیت در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کنیم و افراد اصلح را  برای حل مشکلات کشور انتخاب کنیم.

حسام طاهر عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب، اصناف و بازاریان در صف اول حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و در روز ۱۱ اسفند نیز شاهد یک حضور همه جانبه، به خصوص با حضور همه اصناف و بازاریان، برای یک انتخابات باشکوه و دشمن‌شکن خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات