خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

بازاریان ستون‌های محکمی برای کشور هستند

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه بازاریان ستون‌های محکمی برای کشور هستند، گفت: اصناف و بازاریان تکیه‌گاه محکمی برای انقلابیون و یکی از پشتیبانان مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۹۸
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با اصناف و بازاریان با تاکید بر اینکه بازاریان ستون‌های محکمی برای کشور هستند، اظهار کرد: اصناف و بازاریان تکیه‌گاه محکمی برای انقلابیون و یکی از پشتیبانان مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: بازاریان و اصناف در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در مقاطع حساس کشور، همواره در کنار مردم بودند و نقش آنان بسیار اثرگذار است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اکنون که در جنگ تمام عیار عرصه‌ اقتصادی قرار داریم؛ بازاریان با حمایت از افراد محروم جامعه باز هم در کنار مردم ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: شاهد بودیم که در ایام کرونا بسیاری از مالکان از اجاره‌بها گذشتند و با مردم در ایام سخت همدلی و همراهی داشته باشند.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف نمایندگان مردم هستند و دل در گروی انقلاب و ارزش‌ها اسلامی دارند.

گفتنی است؛ این نشست در راستای مشارکت افزایی در انتخابات ۱۱ اسفند برگزار و از پیشکسوتان بازار، برخی رؤسای اتحادیه‌ها و بازاریان مرکز استان و شهرستان‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات