خبرهای داغ:
سرهنگ حسام طاهر:

واحد‌های صنفی پرچم‌دار حضور مردم در انتخابات هستند

همدان-مسئول سازمان بسيج اصناف استان همدان گفت: واحد‌های صنفی پرچم‌دار حضور مردم در انتخابات هستند و به فضل الهی در انتخابات پیش رو شاهد روسیاهی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۹۱
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ جعفر حسام طاهر در جمع اصناف و بازاریان اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند ماه نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و وظیفه همگان به ویژه کسبه و بازاریان تشویق مردم به حضور پرشور و حماسی در این انتخابات است.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند سیاست راهبردی امام (ره) آوردن مردم به صحنه بود و سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است و شرکت نکردن در انتخابات همان راهبرد دشمن است.

مسئول سازمان بسيج اصناف استان همدان با بیان اینکه اتحادیه‌ها و اتاق‌ها، پایگاه دعوت مردم در انتخابات هستند، گفت: هر اتحادیه نقش ستادی برای حضور پرشور و پررونق در انتخابات را دارد.

وی ادامه داد: اصناف که  بزرگ‌ترین و موثرترین شبکه فعال در نظام پولی و اقتصادی کشور را تشکيل می‌دهد، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش کلیدی و اثرگذاری داشتند و همواره در تمام صحنه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حضور فعال و به موقع از خود نشان داده است.

حسام‌طاهر با بیان اینکه واحد‌های صنفی پرچم‌دار حضور مردم در انتخابات هستند و به فضل الهی در انتخابات پیش رو شاهد روسیاهی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خواهیم بود، عنوان کرد: در انتخابات 11 اسفند ماه هم  به کوری چشم دشمنان، اصناف و بازاریان برای داشتن ایران قوی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات شرکت می‌کنند.

واحد‌های صنفی پرچم‌دار حضور مردم در انتخابات هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات