خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

نقش اصناف و بازاریان در طول تاريخ انقلاب نقش کلیدی و اثرگذاری است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه نقش اصناف و بازاریان در طول تاريخ انقلاب نقش کلیدی و اثرگذاری است، گفت: نقش‌آفرینی در صحنه‌های خطیر سال‌های اخیر همواره تأثیرگذار و درخشان بوده است.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۸۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان همدان و رؤسای اتحادیه‌ها که با حضور مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار صورت گرفت، اظهار کرد: اصناف و بازاریان متدین و متعهد این استان و جای جای میهن اسلامی چه در زمان پیروزی انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن سال‌ها ایستادگی در برابر فشار‌ها و تهدیدات ظالمانه استکبار جهانی و وقوع بلایای طبیعی همواره یاریگر ملت و بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه نقش اصناف و بازاریان در طول تاريخ انقلاب نقش کلیدی و اثرگذاری است، گفت: نقش‌آفرینی قشر بسیج اصناف و بازاریان نیز در صحنه‌های خطیر سال‌های اخیر همواره تأثیرگذار و درخشان بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بازاریان متدین با همراهی امام خمینی (ره) و با پشتیبانی و حضور در دفاع مقدس، نقش خود را در پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی ثابت کردند.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی تخصصی اصناف و کمک‌ به مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی نمونه‌هایی از فعالیت‌های ارزشمند جامعه اصناف و بازاریان استان همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات