قوامی مشفق:

رویداد جام رسانه‌ای امید استان همدان به ایستگاه پایانی رسید

همدان- مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: رویداد جام رسانه‌ای امید استان همدان با نظر هیات داوران به ایستگاه پایانی رسید و با مشخص شدن نظر هیات داوران در دبیرخانه کشوری برگزیدگان استانی مشخص شدند.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۲۸
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
رویداد جام رسانه‌ای امید استان همدان به ایستگاه پایانی رسید

ناصرقوامی مشفق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: رویداد جام رسانه‌ای امید در محورهای جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی در دی ماه امسال با مشارکت ۲۹ رسانه استانی و تولید ۵۵۰ اثر فاخر با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

وی افزود: رویداد جام رسانه‌ای امید استان همدان با نظر هیات داوران به ایستگاه پایانی رسید و با مشخص شدن نظر هیات داوران در دبیرخانه کشوری برگزیدگان استانی مشخص شدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: برای ادامه رویداد یک تیم رسانه‌ای متشکل از برگزیدگان در رویداد اصلی کشوری برای رقابت با تیم‌های حاضر در رویداد ملی حضور پیدا خواهند کرد.

وی گفت: از آنجا که این رویداد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه ماموریتی رسانه در تراز انقلاب اسلامی و با اولویت جهاد تبیین برگزار شد، در همین راستا نشان دادن قله‌ها و دستاوردهای  نظام جمهوری اسلامی با تولیدات رسانه‌ای فاخر ابزاری برای مقابله با تحریف رسانه‌ای دشمن و همچنین ایجاد امید در بین آحاد مردم عزیز از اهداف این رویداد بود.

قوامی افزود: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رسانه‌های دشمن تمام ظرفیت خود را با هدف ایجاد یأس و ناامیدی در بین آحاد ملت بکار گرفته‌اند، امروز هر رسانه در تراز انقلاب اسلامی چه رسانه‌های رسمی و چه انسان رسانه‌ها یک ستاد تبلیغاتی برای جمهوری اسلامی ایران  هستند.

وی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است؛ بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند» بنابراین هر رسانه‌ای که برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کند مدافع حرم است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان تصریح کرد: اگر امروز دشمن همت خود را با القاء شبهات و سیاه‌نمایی برای تخریب جمهوریت نظام بکار گرفته است، هر رسانه‌ای که در راستای ایجاد امید در جامعه، مطالبه‌گری‌های منصفانه با رویکرد حل مساله، پاسخ به شبهات شکل گرفته در افکار عمومی و تحقق مجلس قوی در تلاش است در واقع در نقش مدافع حرم برای جمهوری اسلامی ورود کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این صدای مردم بودن برای جمهوری اسلامی توفیق بزرگی برای رسانه‌های استان همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار