خبرهای داغ:

بیانیه بسیج رسانه ملایر و دعوت مردم به شرکت در انتخابات

همدان-بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر به مناسبت فرا رسیدن 11 اسفند ماه روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۶۹
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر به مناسبت فرا رسیدن 11 اسفند ماه روز انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده اشت:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری(مدظله العالی): «هر کس با انتخابات مخالفت کند با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده و این حرکت خصمانه است، شرکت انتخابات یک وظیفه است، امروز احساس وظیفه‌ نسبت به انتخابات، یکی از کارهای نقد جامعه‌ مجاهد در جهاد تبیین است».

در آستانه چهل و ششمین سال استقرار انقلاب اسلامی ایران که نوید بخش دهه‌ها مجاهدت و ایثار و تلاش ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری امامین انقلاب است، نگاه به رخدادهای تاریخی گذشته نشان می دهد با وجود همه فراز و نشیب ها، سختی ها و کارشکنی های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان های انقلاب با بصیرت همان ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال طی شدن است.

بدون تردید امروز آنچه که نقش اساسی در درمان کاستی‌ها و مشکلات فعلی و بازگشت سریع‌تر به برخی آرمان‌های انقلاب دارد، نقش موثر و پررنگ و هوشمندانه مردم در انتخابات‌های مختلف و مهر تایید بر تداوم خدمات افراد صالح و اصلح و جایگزین کردن افرادی در مجلس شورای اسلامی است که سابقه فعالیت‌های آنها دوری از آرمان‌ها و خدمت خالصانه و صادقانه را تداعی می‌کند.

امروز برای عبور قدرتمندانه از مسیرهای پر پیچ و خم و پیچ های تاریخی و مواجهه با دشمنی‌ها، یک اختیار بزرگ و اثرگذار در دست عموم مردم قرار دارد و این اراده بزرگ می‌تواند به بهبود و اصلاح بزرگ و اثرگذاری منجر شود که نقش اساسی حداقل در چهار سال آتی داشته باشد.

چنانکه چنین تغییرات اساسی مشروط به حضور ملت همواره در گذشته در انواع مصوبات و خدمات و پیگیری مطالبات و بسیاری تصمیمات حیاتی به خوبی تجربه شده و طعم تصمیمات ارزشمند و درست از سیاست های کلان نظام اسلامی تا زندگی مردم حس شده است؛ بدینوسیله بسیج رسانه ملایر از عموم مردم برای شرکت در این تحول خردمندانه دعوت می کنند.

و من الله توفیق

بسیج رسانه شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار