خبرهای داغ:
در استقبال از کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان اکران نمایش بزرگ آستان عشق در اهواز آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۱۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نمایش بزرگ آستان عشق روایتی از بازگشت به فطرت به همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و مجموعه‌ای از دستگاه‌های خدمت‌رسان خوزستان، از شامگاه چهارشنبه با حضور هزاران نفر از مردم استان در محل کنگره شهدای خوزستان آغاز به کار کرد.

این نمایش حماسی و معنوی به مدت ۱۰ شب به صورت زنده روی آنتن می‌رود و قرار است در این شب‌ها که منتهی به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان است، ویژه برنامه‌های مختلفی در رابطه با فرهنگ ایثار و مقاومت اهل بیت (ع)، مظلومیت ائمه اطهار، مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین رشادت‌های مدافعان حرم و گرامیداشت شهدای فلسطین به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است بیش از ۱۰ هزار نفر به عنوان بیننده این نمایش را تماشا می‌کنند که ۷۰ درصد از این تعداد از کلانشهر اهواز و ۳۰ درصد دیگر نیز از شهرستان‌ها دعوت شده‌اند.

همچنین سامانه http://NAMATICKET.IR نیز برای ثبت‌نام تماشای این نمایش تعریف شده است و علاقه‌مندان با نام نویسی و درج کدملی از امروز ۳ اسفندماه می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این مراسم گفت: در آیین استقبال از کنگره سرداران شهید و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان لازم بود کار فاخری در شأن این استان شهیدپرور انجام شود که این نمایش بزرگ با تلاش و همت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان و دستگاه‌های خدمت‌رسان استان، آغاز شد و جا دارد از همه باریگران این آیین بزرگ قدردانی کنیم.

وی افزود: نمایش آستان عشق حرکت بزرگ فرهنگی است که با تلاش فراوان به استقبال دومین کنگره ملی شهدای خوزستان می‌رود.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور ادامه داد: در نخستین شب از این نمایش شاهد حضور هزاران نفر از اقشار مختلف جامعه بودیم که بر شکوه و عزمت این نمایش و فرهنگ عاشورایی مردم شریف خوزستان اضافه کرد.


فرمانده سپاه ولیعصر (عج) مدت زمان اجرای این نمایش را ۱۰ شب اعلام کرد و گفت: ۱۷ اسفندماه نیز در همین محل دومین کنگره ملی شهدای خوزستان آغاز می‌شود که بی شک این استقبال باشکوه مردم تا آخرین لحظات این رویداد مهم ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها