دستیار مردمی سازی استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۴ هزار گروه مردمی، جهادی و تشکل در استان خراسان رضوی پای کار انتخابات هستند، ما در ۷ نقطه سطح شهر مشهد به صورت روزانه کافه گفت‌وگو داریم.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۲۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد هاشم زروندی، دستیار مردمی سازی استانداری خراسان رضوی در برنامه «استودیو انتخابات» اظهارکرد: نقش اصلی گروه‌های مردمی و حلقه‌ای میانی در انتخابات مجلس ارتباط با مردم است، حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی با توجه به ارتباطاتی که با مردم دارند می‌تواند به مردم در انتخاب کاندید شایسته کمک کنند.

وی تصریح کرد: کافه گفتگو یکی از برنامه‌هایی است که ما دنبال می‌کنیم که به جهاد تبیین کمک شایانی می‌کند، همچنین برنامه‌های خاص، برای رأی اولی‌ها داریم که با کمک دستیاران مردمی سازی فرمانداران در سطح استان در حال انجام است.

حجت الاسلام زروندی، تاکید کرد: به جهت خدمات ویژه که گروهای جهادی در مناطق محروم داده‌اند، ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و می‌تواند به ما در بحث افزایش مشارکت مردم بسیار کمک کنند.

وی افزود: حلقه اول ما در شهرستان‌ها دستیاران مردمی‌سازی فرمانداری هستند که در ۳۴ شهرستان فعالیت می‌کنند و در استان بیش از ۴۰۰۰ تشکل و گروه مردمی و جهادی داریم.

دستیار مردمی سازی استانداری خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: ماه گذشته مقام معظم رهبری فرمودند هر کس مخاطبی دارد باید دعوت به مشارکت کند، طبق آمار یکی از بزرگترین بخش‌های مردمی که با خود مردم در ارتباط است همین گروه‌های جهادی می‌باشند و از اولین جاهایی که مردم کمک می‌کنند، همین گروه‌های جهادی و حلقه‌های میانی هستند.

وی بیان کرد: مهم ترین عرصه فعالیت گروه‌های جهادی امروز جهاد تبیین است، ضرورت حضور و مشارکت مردم در انتخابات با توجه به سخنان رهبری وجود دارد، کار اصلی مردم امروز این است که با انتخاب نامزد شایسته و با مشارکت حداکثری زمینه تغییر و بهبود شرایط را در کشور به‌وجود بیاورند.

حجت الاسلام زروندی، تصریح کرد: مجموعه مردمی سازی استانداری‌ها که تحت عنوان دستیاران مردمی سازی امروز فعالیت می‌کنندحلقه واسطه بین مردم و دولت هستند که در دولت مردمی سیزدهم به‌وجود آمده‌اند، و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

ما ۷ نقطه در سطح شهر مشهد به صورت روزانه کافه گفتگو داریم

وی، بیان کرد: حمایت از کانون‌ها و تشکل‌ها از جمله کارهای ستاد مردمی سازی است، حلقه‌های میانی و تشکل، مهم‌ترین مسئله خود را امروز بخش انتخابات گذاشته‌اند، تشکل‌ها در ابعاد مختلف محرومیت زدایی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند ولی امروز با توجه به موضوع مهم همه دارند در زمینه انتخابات فعالیت می‌کنند.

 

دستیار مردمی سازی استانداری خراسان رضوی، با اشاره به اینکه تشکل‌ها بدون جبهه‌گیری خاص و بدون فعالیت سیاسی جناحی در حال فعالیت و کمک به افزایش مشارکت مردم هستند، در خصوص فعالیت‌های این بخش در فضای مجازی، بیان کرد: چند کانال اطلاع رسانی داریم که ارتباط با مردم از آنجا برقرار می‌شود، همچنین یک سایت ویژه هم داریم تحت عنوان شهریاران که فعالیت‌ها، مشارکت‌ها و پویش ها توسط تشکل‌ها در آن قرار می‌گیرد.

 

وی، افزود: تعداد ۲۵۰۰ ایده از همین سایت و از طریق تشکل ها به ما رسیده است، ما ۷ نقطه در سطح شهر مشهد به صورت روزانه کافه گفتگو داریم، در نقاط کلیدی و پرجمعیت این اتفاق انجام می‌شود، محور اصلی این کافه گفتگو شبهات هست و نخبگان و اساتید هستند که پاسخ مردم را می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها