شادی کودکان شهرستان مرزی صالح آباد:

افتتاح اولین مجموعه بازی ۲ طبقه بزرگ بعد ازسالهاچشم انتظاری در شهرستان مرزی صالح آباد

اولین مجموعه بازی ۲ طبقه بزرگ پلی اتلینی بعد ازسالها چشم انتظاری در زمینی به مساحت بالغ بر۶۰۰ مترمربع با اعتبار هزینه ای ۳۰ میلیارد ریال در محل پارک شهدای گمنام شهرستان مرزی صالح آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۷۸
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی ازصالح آباد، 

شهردار صالح آباد گفت: در راستای ایمن سازی و استاندار کردن کردن وسایل بازی، نشاط و شادی در کودکان پروژهاو مجموعه بازی ۲ طبقه بزرگ پلی اتلینی باکف پوش و تجهیزات به‌روز افتتاح شد.

محمدرضا دهقان، انجام این پروژه را تحولی در زمینه نصب وسایل بازی در شهرستان دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی مجموعه بازی کودکان در زمینی به مساحت بالغ بر ۶۰۰ مترمربع با اعتبار بر۳۰ میلیارد ریال در محل پارک شهدای گمنام این شهرستان مرزی صالح آباد به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه قبل از افتتاح پارک کودکان این شهرستان مجموعه بازی ویژه کودکان وجود نداشته ،اظهارکرد:بازی و نشاط از نیازهای ضروری در کودکان است و اختصاص دادن چنین اماکنی برای بازی و تفریح کودکان، علاوه براینکه موجبات رفاه کودکان را فراهم می کند در راستای آرامش خاطرخانواده‌ها نیزگام بزرگی است، والدین می‌توانندبا فراغ بال اوقات فراغت فرزندانشان را پرکنند.

شهردار صالح آباد خاطرنشان کرد:مردم شریف و صبور صالح آباد زمان زیادی بود که چشم‌ انتظار پارکی مجهز بودند و بلافاصله بعد از تامین اعتبارات و باپیگیری های مداوم این مجموعه بازی تکمیل و راه‌اندازی شد، خانواده‌هان در حفظ اموال عمومی و زیبایی این مکان اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام /فتح الله برومندزاده

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار