خبرهای داغ:
دکتر حیدر آسیابی گفت: مردم بیشتر از این که به قومیت و مذهب کاندیداها توجه داشته باشند باید به توصیه مقام معظم رهبری به دنبال انتخاب اصلح باشند.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۹۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

اقوام گلستان به ویژه ترکمن ها  وفادار به انقلاب اسلامی هستند/تفرقه قومی و مذهبی کار دشمن امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در نشست با جمعی از نخبگان و فرهیختگان قوم ترکمن استان گفت: اقوام گلستانی به ویژه ترکمن‌ها بار‌ها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند.

حیدر آسیابی افزود: اقوام مختلف همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند در حفاظت از آن نیز مصمم هستند.

آسیابی گفت: ورود به اختلافات قومی و مذهبی، توطئه دشمن است و در قانون هم جرم انگاری شده است و نباید اجازه دهیم هیچ چیزی مشارکت پرشور مردم در انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد.

حیدر آسیابی افزود:مردم بیشتر از این که به قومیت و مذهب کاندیداها توجه داشته باشند باید به توصیه مقام معظم رهبری به دنبال انتخاب اصلح باشند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از تاکیدات رئیس قوه قضاییه افزایش دیدارهای مردمی با اقشار مختلف مردم است .

حیدر آسیابی در بخش دیگری از سخنان خود بخشی از اقدامات دادگستری استان برای توسعه اقتصادی استان را تشریح کرد و گفت: رفع موانع حقوقی پتروشیمی استان و طرح گردشگری جزیره آشوراده،حل مشکل اسکله و بازارچه بندرترکمن، پیگیری موضوع خدمات دهی به روستاهای کاسه سد چایلی، صدور سند شهرک صنعتی پنج پیکر و حل و فصل سند ۱۵ هزار خانوار روستاهای نوار شمالی گلستان با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری، تنها بخشی از تلاش های مستمر دستگاه قضایی استان‌ در ۲ سال گذشته بوده است.

آسیابی درباره نگرانی طرح شده درباره کارخانه یُد استان هم گفت: برای رفع دغدغه مردم منطقه، هفته گذشته جلسه چند ساعته ای با حضور نمایندگان سازمان انرژی اتمی ، سازمان محیط زیست و وزارت نیرو در دادگستری استان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: درجلسه برگزار شده نماینده سازمان انرژی اتمی ایران به صراحت اعلام کردند بر اساس مستندات و نمونه برداری ها و آنالیزهایی که در مرکز نظام ایمنی هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران انجام شده است تا به امروز فعالیت این کارخانه ، آلودگی پرتوی نداشته و از این بابت نگرانی نداریم.

آخوند عبدالحی میرزاعلی امام جمعه آق قلا هم در این نشست با قدردانی از حضور مردم استان به ویژه قوم ترکمن در مراسم های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن گفت:حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اثبات کننده حمایت قاطع ملت ایران از انقلاب اسلامی است.
میرزاعلی افزود: مردم ما هیچ زمان در دفاع از انقلاب و نظام کم نگذاشته اند. در روز 11 اسفند از همه نخبگان و فرهیختگان درخواست می کنم مانند گذشته در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

آخوند میرزاعلی گفت: از تلاش‌های دادگستری استان در حل مشکلات پروژه هایی مانند پتروشیمی گلستان و احیای واحدهای راکد تولیدی تشکر می کنم.

آسیب های اجتماعی، حمایت از فعالان اقتصادی به ویژه جوانان و دغدغه های فرهنگی و اجتماعی از جمله مباحث طرح شده در جلسه امروز از سوی فعالان جوان ترکمن بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها