خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

شرکت نکردن در انتخابات به معنای رقم خوردن سرنوشت برخلاف دیدگاه افراد است

بیژن زاده گفت: شرکت نکردن در انتخابات ممکن است باعث شود سرنوشت به گونه‌ای رقم بخورد که مطابق با دیدگاه و عقاید فرد نباشد.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۵۹
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان مهدی بیژن‌زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌گوید: پس از پیروزی انقلاب، مردم تجربه کرده‌اند که حضورشان در انتخابات، تنها یک حق نیست بلکه  علاوه بر اینکه یک حق قانونی است، یک تکلیف نیز هست.

او افزود: تجربه ثابت کرده که هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، رسیدن به دیدگاه‌ها و نظرات مهم برای مردم نیز بیشتر محقق شده است.

آقای بیژن زاده گفت: با توجه به نقش مهم دانشجویان در تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی، حضور دانشجویان در عرصه انتخابات نقش ویژه‌ای دارد و الگوساز است، زیرا نگاه بسیاری از افراد، به قشر علمی و متخصص است.

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به این منظور سعی شده با مشارکت دانشجویان در برنامه‌ها، فضا برای افزایش حضور آن‌ها در انتخابات فراهم شود. تشکل‌های دانشجویی نیز با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از دانشجویان برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنند.

بیژن‌زاده گفت: در این جهت، با دعوت از همه نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری و با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه، جلسه هم‌اندیشی برگزار می‌شود و دیدگاه‌های استادان در این جلسه تبادل خواهد شد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار