خبرهای داغ:

عملیات احداث ۲۲۱ واحد مسکن دانشگاهیان در دزفول آغاز شد

عملیات احداث ۲۲۱ واحد مسکن نخبگان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه جندی شاپور دزفول روز شنبه همزمان با سراسر کشور با دستور رییس جمهور آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۱۲
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستانر مهدی ربیع ییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در حاشیه این آیین که به صورت ویدئوکنفرانس با نهاد یاست جمهوری برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: همزمان با سراسر کشور و آغاز عملیات ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن نخبگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های دولتی و آزاد کشور، احداث ۲۲۱ واحد مسکن دانشگاهی در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول آغاز شد.

مهدی بدیعی با اشاره به تفاهم نامه مشترک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: براساس این تفاهم نامه، زمین مورد نیاز این طرح توسط دانشگاه‌ها و از محل زمین‌های مازاد مراکز علمی و تسهیلات مورد نیاز در قالب تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن تعیین شده است.

وی ادامه داد: امروز همزمان با سراسر کشور احداث ۲۲۱ واحد برای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه صنعتی جندی شاپور در هشت هکتار از اراضی این دانشگاه آغاز و در گام دوم ساخت خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل این دانشگاه نیز عملیاتی می‌شود.

در این نشست که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهور، وزیر علوم، وزیر بهداشت و روسای دانشگاه‌های آزاد و سراسری برگزار شد، با دستور آیت الله رییسی احداث ۶۰ هزار واحد مسکن نخبگان، اعضای هیت علمی، کارکنان و خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های دولتی و آزاد کشور آغاز شد.

عملیات سه هزار و ۵۳۵ واحد طرح مسکن ملی در قالب گام فاز سوم و چهارم این طرح در دزفول ۱۷ بهمن ماه جاری با حضور استاندار خوزستان در دزفول آغاز شد.

قانون جهش تولید و تامین مسکن (طرح نهضت ملی مسکن) مصوب ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ یکی از برنامه‌های کلان دولت سیزدهم محسوب می‌شود. براساس این طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال در کشور هدفگذاری شده است.

سهمیه دزفول در طرح نهضت ملی مسکن ساخت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ خانه طی چهار سال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار