سرهنگ عربی، گفت: یکی از دستاورد های مهم نظام انقلاب جمهوری اسلامی،روحیه جهادی و کار انقلابی است.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۸۳
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان گفت:یکی از دستاورد های مهم جمهوری اسلامی،روحیه جهادی و کار انقلابی است،گروه های جهادی در سرتاسر جغرافیای کشور عزیزمان ایران اسلامی در حال خدمت و خدمت رسانی به مردم،ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، با اشاره به حدیث شریف "الناسُ عبیدُ الدنیا و الدین لعق علی السنتهم یحوطونه مادرَّت معایشُهم فاذا مُحَّصوا بالبلاء قَلَّ الدَیّانون" اظهار داشت: حضرت سیدالشهدا علیه فرمودند "مردم بندۀ دنیایند و دین بر زبانشان می‌چرخد و تا وقتی زندگی‌هاشان بر محور دین بگردد، در پی آنند، امّا وقتی به وسیلۀ «بلا» آزموده شوند، دینداران اندک می‌شوند".

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی، به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه ، به بیان دستاورد های انقلاب اسلامی از باب فرهنگی اجتماعی اشاره و بیان کرد: یکی از دستاورد های مهم نظام انقلاب جمهوری اسلامی، روحیه جهادی و کار انقلابی است،گروه های جهادی در سرتاسر جغرافیای کشور عزیزمان ایران اسلامی در حال خدمت و خدمت رسانی به مردم،ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی هستند.

وی، ادامه داد:این روحیه انقلابی و این روحیه جهادی یکی از دستاورد های مهم مکتب امام انقلاب است، سال گذشته بارش های رحمت الهی که در شهرستان نازل شد،یک گروه جهادی رفتند روستای بیدکل و به خدمت به مردم و رفع مشکلات و نارسایی هایی که به وجود آمده بود از بارش سنگین برف مشغول شدند و یک پیرمرد محاسن سفید،یک کلیپ تهیه شد و در فضای مجازی منتشر شد و در سطح ملی گسترش پیدا کرد و شبکه دو سیما هم آن را بازپخش کرد،ایشان می گفتند پنجاه ساله گذشته از این خبر ها نبود،الان چهل پنجاه نفر از بچه های بسیج و گروه های جهادی آمدن درب خانه من و مشکلاتی که ایجاد شده را پیگیری تا آنهارا رفع و فسخ کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، این روحیه جهادی کی بود؟این روحیه انقلابی،این عمل جهادی،این خدمت رسانی، این کمک های مومنانه در زمان اوج کرونا دیدیم، در رزمایش مومنانه چقدر بسته های معیشتی از سوی خیرین تهیه شد و به مردم اهدا شد، این عمل های خیر برگرفته از انقلاب است.

وی ادامه داد: با اندکی اندیشیدن می بینیم که چه کسانی در مقابل ایران اسلامی صف آرایی کرده اند، دشمنان ما چه کسانی هستند؟ غیر از صدام،نتانیاهو،ترامپ،ابوبکر بعدادی ... یک عده رجاله و رقاصه هستند،اینها تربیت شدگان اردوگاه دشمنانند.با کمی اندیشیدن و نگاه کردن به تربیت شدگان نظام انقلاب اسلامی همانند مطهری ها،بهشتی ها،رجایی ها ... اینها تربیت شدگان نظام انقلاب اسلامی هستند و این دستاورد عظیمی برای انقلاب جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار