خبرهای داغ:
حجت الاسلام ترابی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه قضاوت مردم در رابطه با انقلاب اسلامی است و ملت ایران هرسال با خلق حماسه حضور حداکثری در این رویداد سیاسی، مهر تایید بر این انقلاب می‌زنند
کد خبر: ۹۵۷۹۹۴۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

حضور مردم در صحنه، تنها راه برطرف‌شدن مشکلات کشور است/راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه قضاوت مردم در رابطه با انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس اظهار کرد: همراهی چشمگیر ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراتر از پیش‌بینی بود و بار دیگر وفاداری مردم را به انقلاب و آرمان‌های آن به اثبات رساند.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه قضاوت مردم در رابطه با انقلاب اسلامی است و ملت ایران هرسال با خلق حماسه حضور حداکثری در این رویداد سیاسی، مهر تایید بر این انقلاب می‌زنند و با روی کار آمدن دولت صادق وعده سیزدهم در مسیر حل مشکلات قرار داریم.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: نشاط ایجاد شده در مبعث با برگزاری جشن های متنوع، باعث تغییر روحیه و شادبی مردم و خوش اخلاقی بیشتر آنان شده و امیدواریم شاهد ادامه‌دار بودن این شور و نشاط در جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و در ادامه سالروز ولادت حضرت قائم(عج) باشیم.

حجت الاسلام ترابی از همگان خواست از فرصت جشن‌های نیمه شعبان برای تشویق بیشتر مردم به حضور در تمام صحنه های انقلاب از جمله انتخابات ۱۱ اسفندماه بهترین استفاده را ببرند.

وی با اشاره به گذشت چهار ماه و ۱۲ روز از عملیات طوفان الاقصی، گفت: مردم غزه که چندین سال در محاصره بودند زیر بمباران قرار دارند چرا که دشمنان به دنبال نابودی حماس و اخراج آنان از سرزمینشان هستند.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: هدف رژیم غاصب صهیونیستی نابودی حماس است و سه هزار نیروی آمریکایی به بهانه آزادی اسرا وارد تل آویو شدند و با پرداخت پول و تشوق بعضی از کشورها، تلاش برای بیرون کردن ساکنان غزه از خاکشان دارند.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: مردم غزه از شمال به جنوب رفتند و بیش از یک میلیون نفر از آنان در منطقه رفح در چادر زندگی می کنند و رژیم غاصب صهیونیستی تلاش دارد کینه خود از شکست در مقابل حماس را با کشتار و اخراج بیگناهان جبران کند اما نشست‌های مجموعه فرماندهان محورهای مقاومت حاکی از پیروزی مقاومت در برابر این رژیم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها