خبرهای داغ:
دانش‌آموز پسر با ۷ دستگاه اتوبوس با همت سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۴۱
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

سرهنگ پاسدار عباس قره‌خانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با اشاره به اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی در راستای حفظ و انتقال مکتب امام حسین(ع) و شهدا به نسل‌های آینده، اظهار داشت: بحث راهیان‌نور تاکید موکد رهبر معظم انقلاب است که در ایام پایانی امسال هم راهیان‌نور دانش‌آموزی و محلات را در دستور کار داریم.
وی با بیان اینکه امروز 7دستگاه اتوبوس به استعداد 300 نفر دانش‌آموز پسر در دوره دوم متوسطه را داریم، ادامه داد: قبل‌تر از آن، اعزام نخبگان و دانش‌آموزان دختر را به این اردو به استعداد 300 داشتیم و در آینده‌ای نزدیک هم اعزام بالغ بر 700 نفر از مردم در شرق شیراز از بسیج محلات و در محدوده استحفاظی سپاه احمدبن موسی را در دستور کار داریم.
سرهنگ قره‌خانی با اشاه به جذب زیاد نسبت به مکتب شهدا در راهیان‌نور، از تولد روحی و اعتقادی خیلی از افراد در این اردوها خبر داد و افزود: این اردوها انقلاب خوبی در روح و قلب نوجوانان و جوانان ما و کسانی که دفاع مقدس را درک نکردند می‌گذارد.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: این اردو در مناطق مقدس هشت سال دفاع مقدس با تاثیرگذاری و انقلابی روحی میان جوانان، می‌تواند در زمینه‌سازی شهور موثر باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار