خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون گفت: همانطور كه امام حسين (ع) در کربلا و روز عاشورا با خون و تمام اعضای خانواده خود، دين اسلام را حفظ كردند، پاسداران نيز ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۲۲
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون گفت: همانطور كه امام حسين (ع) در کربلا و روز عاشورا با خون و تمام اعضای خانواده خود، دين اسلام را حفظ كردند، پاسداران نيز ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند

به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار جشن باشکوهی با حضور خانواده های کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کارون بهمراه برنامه های متنوع در شرکت کشت و صنعت نیشکر فارابی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون گفت: همانطور كه امام حسين (ع) در کربلا و روز عاشورا با خون خود و تمام اعضای خانواده خود، دين اسلام را حفظ كردند، پاسداران نيز در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامي، جان خود را در طبق اخلاص مي گذارند و از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت میکنند.

وی افزود: آسایش و آرامش کشور مرهون رشادت های بسیجیان و پاسداران ما در هشت سال دفاع مقدس است که با فداکاری و جانفشانی خود یک وجب از این خاک را تقدیم دشمن نکردند.

سرهنگ حمدی صخری به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: دشمن و استکبار جهانی قبل از برگزاری راهپیمای هزینه های زیادی خرج کردند تا مردم در این راهپیمایی شرکت نکنند ولی همه ما دیدیم که مردم مومن و ولایت مدار ما حماسه ای بی نظیر با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمای 22 بهمن خلق کردند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

وی با بیان اینکه حماسه ای دیگری در پیش داریم و آن هم بحث انتخابات است افزود: انتخابات باعث ایجاد امنیت و قوام نظام جمهوری اسلامی است که دشمن سعی و تلاش میکند تا مردم پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند، اما مردم ولایت مدار ما در شهرستان و استان برای حفظ ارزش ها و نظام جمهوری اسلامی بار دیگر حماسه ای بزرگ در انتخابات با حضور حداکثری خود در انتخابات خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار