خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی برای حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب برای مردم در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۷۵۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه پایگاه‌های ۱۸ گانه بسیج کارمندی و کارگری شهرستان گرمسار به میزبانی پایگاه، ولی عصر (عج) این شهرستان اظهار کرد: امروز دشمن با توطئه و تبلیغات رسانه‌ای قوی در صدد تخریب مقوله انتخابات در جمهوری اسلامی ایران است و مهم‌ترین ابزار برای مقابله با این توطئه رسانه‌ای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
وی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم برای مشارکت آگاهانه در انتخابات بیان کرد: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار راهبرد مهم و اساسی است که از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات تأکید شده است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار بیان کرد: تبیین دستاورد‌های انقلاب و امید آفرینی بین مردم در راستای تشویق آنان برای مشارکت حداکثری در انتخابات در دستور کار قرار گیرد.
جلسه جهاد تبیین با محوریت حضور حداکثری در انتخابات با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و پایگاه‌های ۱۸ گانه ادارات و دو پایگاه کارگری شهرستان گرمسار برگزار شد.
در این جلسه فرمانده دو پایگاه شهید همت، رسول اکرم (ص) و همچنین رضا خانی فرماندار گرمسار نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار