خبرهای داغ:
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به تمرکز فعالیت پزشکان در بعضی نقاط شهر و ایجاد ترافیک سنگین گفت:یکی از راهکار‌ها برای حل مسئله این است که سرانه‌ای تعریف کنیم تا ۵ هزار پزشک در یک نقطه جمع نشوند.
کد خبر: ۹۵۷۹۷۱۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت‌اله سلیمانی گفت: مکانیزم نرخ‌گذاری مهم‌ترین چالش در زمینه تاکسی اینترنتی است که باید مراقبت کنیم تا تبعات اجتماعی آن گریبان‌گیر شهرداری‌ها نشود.

وی افزود: موضوع بهای خدمات تاکسی‌های اینترنتی در دستور کار نبود، اما از ابتدای سال آینده این موضوع به عنوان یکی از منابع پایدار شهری با تغییرات اندک نسبت به دوره قبل مطرح خواهد شد که یکی از چالش‌های پیش‌رو است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به فعالیت پزشکان در بعضی نقاط شهر و ایجاد ترافیک سنگین ادامه داد: در اهواز بسیار درگیر این مسئله هستیم، به نحوی که انتظار داریم پنجشنبه شب‌ها این نقاط بسیار شلوغ باشد، اما به دلیل تعطیلی مطب‌ها بسیار خلوت است.

سلیمانی با بیان اینکه بحث مطب پزشکان در بعضی نقاط چالش جدی است، تاکید کرد: اینکه بخواهیم تعرفه بهای خدمات پزشکان را بالا ببریم پاسخگو نیست، به‌طور معمول این پزشکان کلونی و مجموعه زنجیره‌ای هستند که کار را برای ما دشوار می‌کنند، یکی از راهکار‌ها برای حل این مسئله این است که سرانه‌ای تعریف کنیم تا پنج هزار پزشک نتوانند در یک نقطه جمع شوند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود با مشورت و بهره‌گیری از تجارب در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک اقداماتی را انجام دهیم و امیدواریم آخرین دستاورد‌ها را در خصوص برقی‌سازی ناوگان و چگونگی دستیابی به این ناوگان داشته باشیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: آخرین تلاش‌ها در زمینه کاهش تصادفات و آخرین اقدامات نرم‌افزاری در زمینه مدیریت ترافیک رفتار رانندگان پرخطر ارائه و بررسی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها