مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

تلاش رسانه ای دشمن دلسرد کردن مردم از انتخابات است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: سپاه در هیچ انتخاباتی ورود مصداقی نداشته و ندارد و اینکه مطرح می شود و شیطنت های رسانه ای دشمن در این خصوص با هدف دلسرد کردن مردم از انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۰۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدزاده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در خصوص انتخابات آنچه مورد تاکید قرار گرفته امیدآفرینی، افزایش مشارکت مردم، تببین ملاک و معیارهای انقلاب اسلامی است و هرگونه اظهارنظر له یا علیه هرکاندیدایی برخلاف قوانین است.

وی اضافه کرد: بعد از گذشت۴۵ سال از پیروری انقلاب اسلامی خوشبختانه مردم ایران و به موازات آن مردم  شبستر نیز به فهم و شعور سیاسی بالایی رسیده اند و همچنان که در۲۲بهمن امسال علیرغم تلاش  دشمنان برای کمرنگ کردن راهپیمایی ۲۲بهمن در شبکه های و فضاهای مجازی حماسه‌ای بی نظیر خلق کردند بار دیگر با اطاعت از رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.
 
حجت الاسلام محمدزاده عنوان کرد: در صورتی که مردم متوجه شوند که با مشارکت بالا و رای درست آن ها تحولی در زندگی و کشور ایجاد می شود به طور قطع در انتخابات شرکت خواهند کرد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر بیان داشت: کاندیداهای انتخاباتی شهرستان شبستر نیز همه برای مردم عزبز و محترم هستند و باید با ارائه برنامه های  موثر و مفیدو با امیدآفرینی مضاعف به انتخابات مردم کمک کنند چرا که مردم به برنامه ها توجه و بر اساس آن ها انتخاب می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار