خبرهای داغ:
کارشناس هوش مصنوعی :

در دوران هوش مصنوعی،نمی شود با ابزار ۴۰ سال قبل کارکرد

اولین دوره آموزشی تولید محتوا با ابزار هوش مصنوعی با حضور جناب آقای مهندس مهاجرانی، عصر امروز در این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۹۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری ناحیه امام صادق (ع) استان اصفهان: اولین دوره آموزشی تولید محتوا با ابزار هوش مصنوعی با حضور جناب آقای مهندس مهاجرانی، عصر امروز در این حوزه برگزار شد.

 وی در ابتدا بیان نمود: تولید محتوا اصولی نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب را دارد، همانطور که در شبکه های معاند با تولید محتوا ، چه درست و چه غلط اقدام به جذب مخاطب می کنند.

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)در تأکید بر توسعه فناوری هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: دردوران هوش مصنوعی و کوانتوم واینترنت نمی شود باهمان ابزارهای چهل سال قبل کارکرد و باید با ابزار های متناسب بازمان به سمت دشمنان انقلاب هجوم برد.

مهندس مهاجرانی در ادامه افزود : آینده هوش مصنوعی خطرناک ترین چیزی است که می تواند وجود داشته باشد، همانطور که رهبر انقلاب تأکید می کنند،بایدمراقب جنگ شناختی باشیم.

وی در پایان برای جلوگیری و راه های مقابله با جنگ شناختی بیان نمود: یکی از ابزار های جلوگیری و خنثی سازی حرکات دشمن ، استفاده از ابزار هوش مصنوعی است، زیرا در آینده هوش مصنوعی با قابلیت فراوان می تواند هرکس را حتی در مورد خودش به شک بیندازد،همانطور که در هفته گذشته در رسانه ها هوش مصنوعی انگلیسی صحبت کردن وزیر امور خارجه کشور راشبیه سازی کرده بود و مورد انتقاد و باور بسیاری از شخصیت ها وعموم مردم قرار داده بود .

در پایان این نشست ، روش کار با ابزار های هوش مصنوعی و انواع سایت های هوش مصنوعی معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار