خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسیج کرخه از برگزاری یادواره شهدای شهر شاوور در شهرستان کرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۵۷
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه يادواره شهدای شهر شاوور با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین احمد امیری اصل امام جمعه کرخه، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه، شیبه مدیر کل اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)، خدری مدیر عامل توزیع برق، علیدادی مدیر عامل آبفای استان خوزستان، سادات جلیل القدر،روحانیت معزز، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، مسئولین اداری شهرستان کرخه بخشداری شاوور و جمعی از مردم در مسجد امام زین العابدین ع شهر شاوور برگزار گردید. 

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مهمترین رسالت شهدا تبعیت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام بود و بی‌شک حضور مردم در عرصه انتخابات نیز تداوم راه این شهیدان والامقام است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در يادواره شهدای شهر شاوور بیان کرد: شهدا در مسیری که خداوند برای آنها در کنار انبیا و صالحین بازکرده است، قرار دارند و بالاترین جایگاه برای آنها تعیین شده است.

 

وی افزود: اگر شهدا در بین ما حضور داشتند بی شک در خط مقدم انتخابات و پای صندوق‌های رای بودند به همین جهت ملت شریف ایران و مردم شهید پرور خوزستان باید با الگوگیری از این شهدای والا مقام با حضور حداکثری خود بار دیگر حماسه آفرینی کنند.

 

لازم به ذکر است در این مراسم میز خدمت با حضور مسئولین استانی( خدری مدیر عامل توزیع برق، شیبه مدیر کل کمیته امداد، علیدادی مدیر عامل آبفای استان خوزستان ) برگزار گردید و شهروندان با ملاقات چهره به چهره با مسئولان فوق الذکر به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های مختلف از جمله برق، آب و... پرداختند. و مسئولین در محضر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان قول مساعد جهت موضوعات مطرح شده و رفع مشکلات در اسرع وقت دادند.

 

در پایان با اهدا لوح از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار