خبرهای داغ:
راهپیمایی مردم حمیدیه در چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی با حضور آحاد جامعه برگزار شد
کد خبر: ۹۵۷۸۹۲۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ بی سابقه ترین راهپیمایی مردم حمیدیه در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی با حضور آیت عباس کعبی نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه، فرمانده ناحیه حمیدیه، اعضای شورای تامین و تمام آحاد جامعه جنب اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

 

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: اکنون در گام دوم انقلاب و در مسیر علم و پژوهش و شکل‌دهی به اقتصاد قوی، معنویت و اخلاق و عدالت و مبارزه با فساد و استقلال، آزادی و خودکفایی، عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی و ترویج سبک زندگی اسلامی جوانان این مرز و بوم به مثابه پیشران و موتور محرک انقلاب اسلامی حرکت پیشرونده‌ای را شکل داده‌ است. بحث تداوم نسل‌ها و ارتباط نسل‌ها بر پایه ایمان و تولید عمل صالح با روحیه جهاد، فداکاری و مقاومت تعمیق شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نخست براساس آرزوهای باطل و اینکه نمی‌توانند با این انقلاب از لحاظ تهدیدات نظامی مقابله کنند و از سویی برنامه تحریم چهل و چند ساله ملت ایران شکست خورده بیشتر تلاش دارند از طریق جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای، ایجاد یاس و ناامیدی و بهره‌مندی از فضای افسارگسیخته مجازی روحیه ملت ایران را تخریب و برای خود مزدورپروری کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمنان انقلاب به یک عده خائن و مزدور و بی‌ریشه که ملت ایران آنها را از کشور پس زده و بیرون انداخته‌اند، دلخوش کرده‌اند و علیرغم همه شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی و سر و صدا و مکر، فریب و شیطنتی که دارند هنوز ملت ایران را با آن عمق اعتقادشان به استقلال و کشور و اسلام نشناخته‌اند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: الحمد الله انقلاب اسلامی امروز نسل‌های جوانی دارد که پیش برنده و پیشران و موتور محرک انقلاب اسلامی هستند. بیانیه گام دوم بر پایه هفت مؤلفه انقلاب را جلو می‌برد: یک؛ رشد علمی، دو؛ اقتصاد قوی، سه؛ معنویت و اخلاق، چهار؛ تحقق عدالت و مبارزه با فساد، پنج؛ خودکفایی و استقلال و آزادی، شش؛ عزت و کرامت و مقاومت در سیاست خارجی، هفت؛ سبک زندگی اسلامی. جوانان هم پیشران این انقلابند .

 

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات نیز رزمایش حقوقی و سیاسی حضور مردم در مشارکت سیاسی است؛ انتخابات فصل آگاهی مردم و عزم و اراده است. میزان رای ملت است، این شعار واقعی است. 

 

وی ادامه داد: دشمن، می‌خواهد ملت را تضعیف کند اما انتخابات متعلق به مردم و ملت است. مردم باید به صحنه بیایند و دشمن را ناکام کنند. انتخابات علاوه بر وظیفه ملی و اخلاقی، واجب شرعی و وظیفه دینی است. هر کس که بتواند کاری کند که مردم بیشتر بتوانند شرکت کنند، واجب شرعی است که اقدام کند. دیگران را هم باید به صحنه بیاوریم. انتخابات واجب عمومی و یک امر ملی است و شخصی نیست. نباید نگاه شخصی، قومی، قبیله‌ای، گروهی و حزبی به انتخابات داشته باشیم بلکه امری ملی، عمومی و جهادی است.

 

کعبی افزود: امیدواریم ملت ایران در انتخابات به گونه‌ای به صحنه بیاید که آمریکا و صهیونیست را ناکام کند. میدان انتخابات، میدان حضور مردم در ناکامی دشمنان است. ما به آمریکا و صهیونیست می گوییم این گوی و این میدان.

 

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام اسلامی و دولت برای مردم است؛ رای مردم کارساز است و مطالبات آن موقعی عملی می‌شود که مردم پس از انتخابات نیز مورد توجه منتخبان قرار گیرند. باید با مردم و نخبگان مشورت شود و نسبت به حل مشکلات و پیشرفت توجه جدی شود.

 

وی عنوان کرد: انقلاب دست‌آوردهای بزرگی داشته است. در این ۴۵ سال، در جراحی قلب جزو ۱۰ کشور برتر دنیا و رتبه ۱۵ در چشم‌پزشکی، در درمان ناباروری رتبه چهارم، در تولیدکننده داروهای نوترکیب هموفیلی رتبه دوم، در علم رباتیک رتبه چهارم، در نانو رتبه سوم، در صنعت فولاد رتبه دهم، در صنایع دریایی رتبه سیزدهم، در سدسازی و در محصولات کشاورزی رتبه سوم، در صنعت فضایی رتبه هشتم، در اقتصاد دنیا رتبه ۲۱ و در تولید مقالات رتبه ۱۵ را دارا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار