خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان:

انتخابات حقی برای مردم و تکلیف دینی و شرعی است

امام جمعه آبادان گفت: با توجه به اینکه شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر آرا، مشارکت مردم و مردم‌سالاری دینی است، قطعا حضور مستمر مردم در صحنه و به ویژه در زمان انتخابات، نقش تاثیرگذار در سرنوشت کشور دارد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۰۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی با اشاره به برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، اظهار کرد: از ملت بزرگ ایران بابت حضور کم نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می‌کنیم. این حضور پرشور ملت، پیام خوشحال‌کننده‌ای برای دوستداران انقلاب و پیام هشدار و مشت کوبنده‌ای به دهان یاوه‌گویان بوده است.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر آرا، مشارکت مردم و مردم‌سالاری دینی است، قطعا حضور مستمر مردم در صحنه و به ویژه در زمان انتخابات، نقش تاثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت کشور دارد.

امام جمعه آبادان بیان کرد: برگزاری انتخابات، موجب تقویت نظام و تقویت چانه‌زنی مسئولان نظام در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود و از سوی دیگر، انتخابات حقی برای مردم و تکلیف دینی و شرعی است.

غبیشاوی عنوان کرد: اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد که قطعا وجود دارد، طبق فرمایش مقام معظم رهبری راه حل این مشکلات انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای است و تحریم انتخابات و دوری از صندوق‌های رای به هیچ وجه نمی‌تواند راه حل باشد.

وی افزود: یکی از موارد جهاد تبیین این است که ما همدیگر را تشویق و به حضور پای صندوق‌های رای دعوت کنیم.

امام جمعه آبادان گفت: البته موضوع انتخاب اصلح نیز بحث دیگری است. امیدواریم ملت بصیر ایران همان گونه که بارها با بصیرت خود، یأس و ناامیدی را به سمت دشمنان روانه کرده‌اند، در این انتخابات هم با انتخاب افراد شایسته و یک مجلس انقلابی دیگر، ارواح شهدا را خوشحال کنند.

وی بیان کرد: نظرسنجی‌ها دال بر این است که میزان مشارکت مردم در انتخابات رو به رشد خواهد بود. این مرحله نیز یک امتحان دیگر برای ملت ایران است؛ این ملت در طول این ۴۵ سال در تمام صحنه‌ها و امتحانات رو سفید بوده‌اند و قطعا در ۱۱ اسفندماه امسال نیز به همین شکل، حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار