خبرهای داغ:
نسل چهارم و پنجم انقلاب با سایر نسل‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان شوش حاضر شدند.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۰۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ اجتماع عظیم دهه هشتادی و نودی های شوش همگام با سایر اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نخستین ساعات صبح امروز از میدان معلم آغاز و به حضور در آستان مقدس دانیال نبی (ع) ختم شد.

 حضور حماسی نسل چهارم و پنجم انقلاب در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حورا چنانی دانش آموز دهه هشتادی که به همراه دوستانش در این راه پیمایی شرکت کرده بود با بیان اینکه حضور پرشور دانش آموزان در این جشن ملی پاسخی کوبنده به دشمنان است، تصریح کرد: من یاد گرفته‌ام که راه شهدا ادامه دارد و برای کشورمان و دفاع از خون شهدا جان خود را تقدیم می‌کنیم.

وی در خصوص اهمیت مشارکت دانش آموزان و رای اولی ها توضیح داد: اگر خواهان توسعه و پیشرفت هستیم باید مشارکت گسترده ای در عرصه ی انتخابات داشته باشیم و سپس با انتخاب صحیح می توانیم به این خواسته های خود در ارتباط با توسعه برسیم. 

دانیال گرامی اطهر دانش آموز دهه نودی که همراه خانواده خود در این راه پیمایی شرکت کرده بود ، گفت: ما امروز به این‌جا آمده‌ایم تا خودمان را به کشورهای غربی نشان داده و شعار سر دهیم و بگوییم به‌خاطر خون شهدا، پشتیبانی رهبری و ایران و نظام اسلام تا آخر ایستاده ایم.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات حق است به دلیل اینکه به وسیله رای مردم آینده جامعه و خانواده خود را می‌سازند و تکلیف است چون ما در قبال ایرانمان، انقلاب و خون شهدا مسئولیت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار